niedziela, 1 czerwca 2014

Stosik czerwcowy #4 /~\

Stosik 4 (mój 3 ^^) - czerwcowy :)) *-*
Tak! - To już mój 3 stosik, tym razem czerwcowy :)) Tym razem jednak nie stawiam poprzeczki tak wysoko i wybieram tylko 5 książek, mam nadzieję, że je przeczytam, a jeśli starczy czasu to przeczytam jeszcze inne.. :D Z góry przepraszam za słabej jakości zdj :c



A więc co do stosiku, kolejno od góry:



„Pan Samochodzik i Kapitan Nemo.” - Zbigniew Nienacki
Nie zdążyłam w maju, więc czytam teraz ;D Książka jest moja.

„Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi.” - Rafał Kosik
Tej również nie zdążyłam przeczytać w maju :c Książka moja <3

„Szczypta Magii.” - Kathryn Littlewood
Jak pamiętacie, czytałam pierwszą część serii w kwietniu, gdy zobaczyłam, iż w bibliotece jest 2 cz od razu wypożyczyłam *-* Książka z biblioteki.

„Dotyk Julii. - Tahereh Mafi
Słyszałam o niej dobre opinie :D Postanowiłam wypożyczyć. Książka z biblioteki.

„Sekret Julii.” - Tahereh Mafi
2 cz. serii. Słyszałam opinię i postanowiłam wypożyczyć. Książka z biblioteki.



+ kończę książkę ,,Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic"


Książki, których nie skończyłam czytać w zeszłym miesiącu, oczywiście przeczytam, ale jeszcze nie w tym ;) To tyle jak na ten miesiąc :) Pozdrawiam, i zapraszam do komentowania recenzji, jak i innych postów..bo jak już mówiłam bez kom nie ma motywacji, a bez motywacji nie ma .. recenzji.
~Książkoholiczka ^.^

2 komentarze:

  1. Ciekawy stosik, głównie jestem ciekawe twojego zdania na temat dwóch ostatnich książkę. Poluje na nie od dłuższego czasu w księgarniach, ale albo są za drogie jak dla mnie, albo nie mam wtedy kasy przy sobie :/
    Życzę Ci powodzenia w czytaniu :*
    P.S- Jak nie będzie, któraś z Was miała jakich książek czytać to polecam bardzo gorąco sagę Szeptem.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo. moja opinia na pewno się pojawi na blogu :) Co do szeptem to czytałam1 czesc i mi sie bardzo podobala ^^ hehe :P Mysle iz adminki anne i naomi tez czytaly , ale nie jestem pewna :PP Pozdrawiam i zapraszam do koljenych postow ~Ksiazkoholiczka

      Usuń