wtorek, 27 października 2015

Stosik wrześniowy. Też trochę spóźniony /~\

Hej hej!
A oto pochwalę Wam się co przybyło do mnie w tym miesiącu :) Książek jest sporo, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, iż czytam zdecydowanie mniej niż kupuje. Jednak postanowiłam ograniczyć moje zakupy. Zbieram teraz na inne rzeczy i pozostają mi książki które mam na półce. Nie przedłużając oto moje nowe perełki:

Fangirl - Rainbow Rowell
Kupiona na nieprzeczytane.pl na prawdę świetna księgarnia, bardzo tanio i w ogóle, ale dostawa czasem zbyt długa ;) Fangirl.. kupiłam bo każdy chwalił, nawet bardziej niż "Eleonore & Parka". Poza tym no.. to o fangirl.. o książkach. Już sądzę, że ją polubię!

Oddam Ci słońce - Jandy Nelson
No weźcie no.. chyba wiecie, że musiałam ją mieć prawda? :D Nie mogę się już doczekać czytania.

Althea & Oliver - Cristina Moracho
Kupiłam pierwszą część tej serii czyli "Zac & Mia", oba opisy bardzo mnie zainteresowały, wiele osób mówiło dobre słowa.

Morze spokoju - Katja Millay
hmm.. w tym miesiącu jakoś nieświadomie postawiłam na kupowanie bardziej takich "życiowych" książek, a nie fantastyki. No też słyszałam wiele opinii, opis intrygujący i podobno.. ta książka ma mi złamać serce i no wiecie.. mimo wszystko kocham takie książki ♥

Portret Doriana Graya - Oscar Wilde
A tak postanowiłam, przeczytać coś z klasyki, bo w sumie oprócz lektur jeszcze mi się to nie zdarzyło. Ta książka zainteresowała mnie swoim opisem, a również TYYYLE osób polecało..

Cyrk nocy - Erin Morgenstern
Kosztowała mnie jakieś 6 zł!!! A poza tym ten magiczny opis! Muszę oczywiście przeczytać.

Złodziejka książek - Markus Zusak
No co no, kto nie zna Złodziejki? Muszę w końcu ją przeczytać. Nigdy nie mogłam się zebrać,  żeby kupić, a teraz w końcu mam i to w tak pięknym wydaniu!


I to tyle. Liczę, że każda z tych książek będzie cudowna. Już czuje, że to będą udane spotkania! :) A Wy co kupiliście we wrześniu? Ja zrobiłam sobie szlaban i postanowiłam nic nie kupować, bo mam już dużo książek nie przeczytanych w domu i w październiku kupiłam tylko jedną rzecz, ale to właściwie nie jest taka normalna książka hehe domyślacie się co to?
Do Napisania
~Książkoholiczka

8 komentarzy:

  1. "Morze Spokoju" bożżżż kocham tę książkę <3<3<3 Jest niesamowita *o*
    Trzy pierwsze książki bardzo mnie interesują, czekam na ich recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawią gdy tylko książki przeczytam :D :) Co do morza spokoju strasznie mnie intryguje hehe :D
      Bardzo dziękuję za komentarz :)
      ~Książkoholiczka

      Usuń
  2. Fangirl bardzo mi się podobała:) Taka spokojna, ale szybko się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mi również się spodoba :)
      ~Książkoholiczka

      Usuń
  3. Całkiem spory stosik!
    Zostałyście nominowane do Tea Book Tag - http://recenzjekawoholika.blogspot.com/2015/11/tea-book-tag-bonus.html
    Podrawiam,
    Isabelle West

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, na pewno odpowiemy na TAG! :))
      ~Książkoholiczka

      Usuń
  4. Fangirl leży na półeczce - niestety pożyczka od koleżanki - i nie mogę się doczekać aż przeczytam! "E&P" czytałam i bardzo mi się spodobało ^^
    Oddam ci słońce również czeka na swoją kolej i nie mogę się doczekać, bo tyle o niej słyszałam ♥
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi również się spodobają, najlepiej wszystkie :D E&P czeka na swoją kolej w mojej dłuuuugiej kolejce na półce.

      Usuń