środa, 10 września 2014

Stosik Wrześniowy #9 &

 
"Urodzona o północy"- C.C Hunter (książka moja)
"Zagrożeni"- C.J Daugherty (książka koleżanki)
"Więzień Labiryntu"- James Dashner (książka moja)
+ "Dywizjon 303"- Arkady Fiedler (lektura)

Jak widzicie, książek nie ma dużo. Nie lubię wybierać masy książek do przeczytania w określonym czasie, bo i tak ich nie przeczytam. Dlatego sądzę, że 3 książki to wszystko co jestem w stanie przeczytać w ciągu 30-31 dni. Najbardziej zależy mi na szybkim przeczytaniu "Więźnia Labiryntu", gdyż chciałabym znać całą fabułę przed premierą filmu, oraz napisać recenzję dla Was przed tym terminem (czyli 19.09). Mam nadzieję, że ktoś będzie cierpliwie czekał na recenzję, którejś z wymienionych wyżej  książek.
Nie przedłużając do zobaczyska!
Buziaki :*
Nora Fray :)


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Będę tutaj często. Ciekawią mnie recenzje zagrożonych i urodzonej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam na liście we wrześniu Więźnia Labiryntu, jednak nie jestem pewna, czy uda mi się ją przeczytać. Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń