środa, 10 czerwca 2015

Podsumowanie miesiąca - maj /~\

Witajcie już w czerwcu! O matko! Jestem tak podekscytowana, już mi pachnie wakacjami! Mam nadzieję, że wtedy będę miała więcej czasu na czytanie, tymczasem w maju nie było najgorzej. Bardziej obawiam się o czerwiec, bo mimo iż koniec roku, nie mogę zawalić. A więc zapraszam na podsumowanie maja.

Statystycznie:

Przybyło nam:

  • Wyświetleń było dokładnie 8700, a jest 9308, co oznacza, że odwiedziło nas w tym miesiącu 608 osób.
  • Obserwatorów było 34, a jest 35 czyli zaczęła nas czytać jedna osoba
  • Nowych postów było 7
  • W tym 2 recenzje
  • komentarzy było 290, a jest 304, czyli doszło tylko 14 komentarzy

Przeczytane: 

1. Niezgodna - Veronica Roth (352 str)
2. Zbuntowana - Veronica Roth (368 str)
3. Mały Książę - Antoine De Saint-Exupéry (128 str)

Przeczytałam 3 książki, które łącznie miały 848 stron, co daje nam ok 27 stron dziennie.

Najlepsza przeczytana książka:
Wszystkie były na prawdę dobre, jednak jeśli miałabym wybierać, byłaby to zbuntowana Veronici Roth.

Najgorsza przeczytana książka:
Absolutnie, w tym miesiącu nie było złych książek

To tyle z naszego małego podsumowania. Jestem lekko zawiedziona ponieważ nie kupiłam żadnych nowych książek (tak, to już uzależnienie), jednak aktualnie czekam na kuriera, który zaraz przyniesie mi dwie nowe książki. Zgadniecie jakie? Mała podpowiedź, są to dwie pierwsze części cyklu zaplanowanego na 7 tomów. Pewnie zgadniecie od razu, ale odpowiedzi dam w (prawdopodobnie) kolejnym poście.
Pozdrawiam i do kolejnego postu !
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz