piątek, 7 sierpnia 2015

TBR Sierpień /~\

Witajcie ponownie :)
W kolejnym dzisiaj poście chciałabym się z Wami powielić moim TBR na sierpień. Wiem, że pewnie nie przeczytam wszystkiego, bo ze mną to chyba nie możliwe, ale spróbować i zaplanować warto.. ;)
Książki z lewej:
1. „Love, Rosie” - Cecelia Ahern
Dostałam ją na święta, słyszałam o niej wiele dobrych opinii - czas chyba po nią sięgnąć.
2. „Eleonora & Park” - Rainbow Rowell
Książkę zakupiłam sobie na urodziny, o niej również wiele słyszałam. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać w najbliższym czasie i będzie to szybka i przyjemna lektura.

Książki z góry na dół:
3. „Dar Julii” - Tahereh Mafi
Kupiłam ją już dawno - właściwie zaraz po premierze. Chyba czas w końcu przeczytać.
4. „Kosogłos” - Suzanne Collins
Nie mogę się już doczekać! Trzeba w końcu skończyć tę wspaniałą trylogię ♥
5. „Zabrana o zmierzchu” - C.C.Hunter
Trzecia część serii „Wodospady Cienia”. Pierwsza dość mi się podobała. Pożyczona od przyjaciółki :)
6. „Przebudzona o świcie” - C.C.Hunter
Druga część serii „Wodospady Cienia”. Tak jak wyżej ;)
7. „Wybacz mi, Leonardzie” - Matthew Quick
Słyszałam, że to dobra książka. Czytałam już „Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd” tego autora i był całkiem okay. Styl tego autora jest dość specyficzny. Postanowiłam przeczytać i tę książkę, gdy zobaczyłam, że jest w mojej bibliotece publicznej.
8. „Zbuntowani” - C.J.Daugherty
Czwarta część mojej ukochanej serii „Wybrani”. Już zaczęłam czytać i nie mogę doczekać się, odkrycia tajemnic Akademii Cimmeria.
9. „Wierna” - Veronica Roth
Zaczęłam czytać tę książkę w czerwcu, ale z uwagi na to, że czytałam całą trylogię naraz, troszkę się nudziłam i przerwałam. Teraz chcę ją dokończyć.


I to tyle z mojego TBR'u. Chciałabym przeczytać przynajmniej z połowę tego, a jakby dobrze poszło to może nawet całość, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. A Wy co będziecie czytać w sierpniu? Czytaliście coś z mojego TBR'u? Piszcie w kom :)

Ps. Wiem, że troszkę spóźniony ten TBR, ale nie miałam ostatnio ochoty nawet pisać postów przez ten upał.



xoxo
Książkoholiczka

2 komentarze: