piątek, 1 stycznia 2016

65. "Piękny drań" &






Autor: Christina Lauren
Tytuł: "Piekny Drań"
Tytuł oryginalny: "Beautiful Bastard"
Liczba stron: 450
Gatunek: romans/eortyk
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Ocena: 9/10





Mówi się, ze miłość i nienawiść dzieli cienka linia. Że momentami to prawie to samo. Że jak kogoś kochasz to musisz go też nienawidzić. A jakie w tym wszystkim miejsce ma pożądanie? Ten pociąg fizyczny do drugiej osoby, który w niekiedy krytycznych sytuacjach przejmuje kontrolę nad Twoim ciałem, umysłem. Który sprawia że pomiędzy miłością a nienawiścią nie ma kompletnie żadnych barier.



Chloe Miller to młoda, piękna i ambitna kobieta z doskonale zapowiadającą się przyszłością. Lepszej pracy niż tą którą ma nie mogła sobie wymarzyć. Jest jednak jeden problem. Jest on zabójczo przystojny i nosi tytuł jej szefa jednak dla przyjaciół ma tak zwaną ksywkę " Pięknego drania"
Bennett Rayan to spełnienie marzeń każdej kobiety. Inteligentny, bogaty, zabójczo przystojny, jednak jego charakter może czasami odstraszać. I tak właśnie działa na Chloe. Z jednej strony nogi jej miękną na jego widok, ale z drugiej... z drugiej ma ochotę go zabić.

Książkę przeczytałam tak na prawdę wieki temu, wiec pisanie tej recenzji nie przychodzi mi z taką bardzo pożądaną łatwością. Wiem jedno- książka ta wzbudziła moje największe uznanie i sprawiła że kilka kolejnych nocy po przeczytaniu ostatniego zdania nie mogłam w spokoju przespać. Jak dla mnie to prawdziwe arcydzieło! Niektórym wydawać by się mogło, ze gdy książka jest pełna scen +18 i z automatu przeznaczona dla dorosłych to jest nudna. A wcale tak nie jest! To nie kolejna historia nieśmiałej 16-latki, która zawzięcie poszukuje miłości aby znaleźć jakiś cel w życiu. To nie historia typowego bad boya, którego jedynym celem jest przelecenie jak największej ilości dziewczyn. To historia o tym, że niekiedy puste czynny i nigdy nie złożone żadne konkretne obietnice mogą doprowadzić człowieka do prawdziwej miłości.

- Chloe, kiedy zamkniemy drzwi, możemy wszystko zostawić w tym pokoju... albo możemy to wszystko zabrać ze sobą. Ja uważam, że możemy sobie poradzić. Ale czy ty też tak myślisz?
Pokiwała głową, tak mocno przygryzając wargi, że aż zbielały. Kiedy wreszcie je puściła, jej usta nabrały koloru dekadenckiej, kusicielskiej czerwieni.
-Chcę.
-Powiedziałem Ci. Chce czegoś więcej. Chcę z tobą byc. Chcę być Twój.

Styl autorki jest na prawdę dobry. Piszę ona jednocześnie jak na jej wiek przystało, ale podczas czytania pojawia się ta prostota i zrozumienie i jednocześnie profesjonalizm, którego ostatnimi czasy brakuje książką o takowej tematyce. Nie chce teraz obrażać fanów Greya, ale chcąc nie chcąc dostałam na urodziny od koleżanki najnowszą część i skusiłam się do przeczytania chociaż kawałka. Zamknęłam ślicznie pachnącą, nową książę po dwóch stronach bo po prostu czułam się jakbym czytała bazgroły dziecka w gimnazjum z podwyższonym libido. Nie każdy jest stworzony do pisania książek z przewagą sfery erotycznej.

Na koniec oczywiście polecam wszystkim, którzy lubią takie klimaty a także tym, którzy chcieli by się przełamać do sięgnięcia po tę książkę jak i inne części z całego syklu Pięknego Drania. Na pewno historia Chloe i Benetta Was zaintryguje i zaciekawi i zachęci do sięgnięcia dalej w te tematykę.

Pozdrawiam,
 Nora Fray :)

P.S- recenzja miała się dodać wczoraj, ale coś źle kliknęłam i nie wyszło xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz