poniedziałek, 18 stycznia 2016

Social Media Book TAG (#2)

Social Media Book TAG
Dzisiaj przychodzimy do Was z TAG'iem książkowym bo dawno ich na blogu nie było.
Polega on na tym, że do poszczególnych portali społecznościowych dopasowujemy dane książki.

Twitter: 
Twoja ulubiona krótka książka? 
Książkoholiczka: Tak w sumie nie czytam zbyt wielu krótkich książek. Gustuje raczej w dłuższych, ale książką krótką, która na pewno mi się podobała było "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman.
Nora: Nie mam zbyt dużego wyboru, bo krótkie książki czytałam jak byłam dzieckiem. I też od tamtego momentu moją najukochańsza krótką książka jest cała seria o Franklinie.

Facebook: 
Książka, którą każdy przeczytał i poczułeś presję aby ją przeczytać. 
K: Wlaściwie każda książka, którą ostatnio czytam czy kupuje wiąże się z pewną presją, ponieważ kupuje najczęściej te najbardziej popularne książki, aktualnie czuje największą presję, aby w końcu przeczytać Dary Anioła i Harry'ego Pottera.
N: Większość książek przeczytałam bo było o nich głośno.  Bo wszyscy znali ich treść,  mówili o nich, chwalili bądź krytykowali.  Jednak książkę która przeczytałam pod wpływem takiej solidnej presji są Dary Anioła.  Nie twierdzę,  że nie kocham tej serii bo wręcz ja wielbie,  ale gdyby nie zainteresowanie filmem całego społeczeństwa,  pewnie bym po nie nie sięgnęła.

Tumblr: 
Książka, którą przeczytałeś zanim to było popularne.
K: Jest to "sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd, które przeczytałam już dość dawno. Mam tę książkę jeszcze w starym wydaniu i wiem, że dopiero niedawno stała się tak bardzo popularna.
N:  Cóż niestety nie udało mi się być aż tak oryginalną. A jeżeli przeczytałam coś, czego jeszcze inni nie widzieli na oczy to minie sporo czasu zanim to być stanie się popularne.

Myspace: 
Książka, która nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie. 
K:  Raczej zawsze pamiętam czy mi się pozycja podobała czy nie, mimo upływu czasu. Zawsze zostaje coś: czy była przyjemna, czy okropna, czy świetna, itd.
N: Hym... kurde nie ma takiej. Zawsze jestem zdecydowana - albo mi się podoba albo nie. Sprawa Zawsze u mnie jest jasna.

Instagram: 
Książka tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie. 
K: Jest wiele książek, które lubie fotografować i fotografuje je za każdym razem gdy coś czytam - później umieszczam zdjęcie na instagramie. Muszę jednak powiedzieć, że książką na którą mogłabym patrzeć godzinami i fotografować milionami ujęć jest "czerwona królowa" Victori Aveyard.
N: Każda książka jest dla mnie ładna.  Każdej robie zdjęcie.  Jestem jak chińczyk - zrobię zdjęcie wszystkiemu.

YouTube: 
Książka, do której chciałbyś zobaczyć ekranizacje. 
K: Hmm.. jeśli o to chodzi to chętnie oglądałabym SERIALE na podstawie "Wybranych" C.J.Daugherty oraz "wodospadów cienia" C.C.Hunter.
N: Ostatnimi czasy zastanawiam się czy warto zaprzatac sobie głowę ekranizacjami.  Kiedy je ogladan- widzę w nich świetne filmy, ale niekiedy beznadziejna wizualizacje książki.  Nie twierdzę że musi być wszystko z niej ściągnięte, każda scena, słówko.  Ale jednak powinno się zachować jakiś ład i porządek,  którego w ostatnich czasach tym recenzja brakuje. Jednak mimo to niezmiernie czekam na jakiekolwiek ekranizację- czy to będzie duży czy mały ekran- serii Szeptem, Wybranych, Wodospadów Cienia, Alicji w Krainie Zombie, Hopeless oraz Black Ice. To książki,  których filmy lub seriale ogladalabym namiętnie i nałogowo.

Goodreads (polskie LubimyCzytać): 
Książka, którą polecasz wszystkim.
K: Wszystkim polecam "Oskara i panią Rożę". Czytałam ją 3 razy i mogłabym znowu. Nie jest to tylko króciutka książeczka. Mi coś uświadomiła, pokazała, skłoniła do refleksji.
N: Jest nią oczywiście "Alicja w krainie zombie". Naczytałam sie tyle negatywnych opinie, ze po przeczytaniu ksiązki gotowałam się wewnętrznie, bo naprawdę spotkałam się z ksiązkami, które zasługiwały na tak negatywna opinię. Ale tą ksiązką na pewno nie są Kroniki Białego Królika i osobą, którym fabuła naprawdę się podoba niech nie zwracają uwagio na opinie, nawet swoich ukochany recenzentów tylko biorą książkę w rękę i sio do czytania!

Co do TAG'ów do których dostałyśmy nominację, też na pewno odpowiemy na pytania :)
Do kolejnego postu!
~Książkoholiczka i Nora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz