czwartek, 5 lutego 2015

Podsumowanie miesiąca - stycznia /~\

Hej ! Witajcie w podusmowaniu miesiąca który był dość udanym miesiącem dla zaczytanej ! Zapraszam :)
Statystyki ogólne:
  • Wyświetleń było 6125 a jest 7250 więc przybyło nam ich, aż 1125
  • obserwatorów było 19, a jest... 27! To oznacza, że w tym miesiącu doszło, aż 8 osób czytających bloga.
  • nowych postów w tym miesiącu było 15
  • w tym 7 nowych recenzji.
  • komentarzy było 174 a jest 234 więc przybyło nam 60

Książki przeczytałam dwie i pół:
  1. Gwiazd Naszych Wina - John Green
  2. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman.
  3. zaczęłam W śnieżną noc - Maureen Johnson, Johna Greena oraz Lauren Myracle 

Najlepsza przeczytana książka:
Gwiazd Naszych Wina, ale zostań, jeśli kochasz też była świetna!

Najgorsza przeczytana książka:
Nie było takiej.

Łącznie przeczytałam 248 + 320 = 568 stron
Wychodzi ok.  18 stron dziennie

Następny post już niedługo ! Zapraszam i pozdrawiam :D
xoxo
Książkoholiczka

3 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko u mnie cienko z przeczytanymi książkami :) Póki co czytam "Krzyżaków" i coś czuję, że nie dadzą mi spokoju zbyt szybko. A potem "Emancypantki", których nie mogę się doczekać :) Ciesze się, iż blog ma coraz więcej czytelników i wyświetleń. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.. myslalam ze podczas ferii wiecej przeczytam a tymczasem nic z tego.
    Ja rowniez mam taka nadzieje :) pozdrawiam c:
    ~Ksiazkoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://przekladajac-strony.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń