piątek, 6 marca 2015

Podsumowanie miesiąca - lutego /~\

Hej! Teraz takie szybkie i spoźnione (wybaczcie, w tygodniu nie mogłam nic dodać) podsumowanko miesiąca lutego. Nie poszło mi w czytaniu jakoś rewelacyjnie, ale nie było najgorzej. Na blogu też spoko. A więc zapraszam do statystyk.

  • Wyświetleń było 7250, a jest 7880 , więc przybyło nam 630
  • obserwatorów było 27, a jest 34, więc doszło Was kochani 7 :)
  • Nowych postów doszło nam 6 (ogólnie na blogu jest już 108 postów)
  • Recenzje zostały dodane 2 (ogólnie jest ich 51)
  • Komentarzy było 234, a jest 257 więc przybyło nam ich nie dużo, zaledwie 23

Książki przeczytałam 3
1. W śnieżną noc - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson
2. Rywalki. Książę i gwardzista - Kiera Cass
3. Romeo i Julia - William Szekspir

Przeczytałam ogólnie 663 strony    
Czyli wychodzi ok. 23/dzień 

Najlepsza przeczytana książka?
Szczerze mówiąc co do książek w tym miesiącu nie było jakiejś rewelacji, ale całkiem przyjemnie i szybko czytało mi się Rywalki. Książę i gwardzista. Dzięki nim dowiedziałam się dużo ciekawych i nowych rzeczy

Najgorsza przeczytana książka?
Zdecydowanie i jednogłośnie W śnieżną noc.

To by było na tyle. Miesiąc ten nie był najgorszym, ale nie poszło nam rewelacyjnie ;) Mam nadzieję, że marzec (chce już tą wiosnę :c Wy też nie możecie doczekać się już tego lata, wakacji, słońca etc..? :c) będzie o wiele lepszym miesiącem, chociaż nie mogę być niczego pewna, bo muszę się wziąć za naukę i poprawianie ocen. Hmm.. jeszcze dziś , ewentualnie jutro zrobię stosik na marzec. Pozdrawiam i do kolejnego postu ;*

xoxo
Książkoholiczka

3 komentarze:

  1. Co tak słabiutko? :(( Tylko 633 strony. Może marzec będzie lepszy? Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luty za krótki był :P a tak na serio to połowę miesiąca zeżarła mi w śnieżną noc, która niezbyt mi się podobała. Ja również mam nadzieję na lepszy marzec. Mam tu takie książki w, których więcej się dzieje itd więc może szubciej je skończę :)
      Pozdrawiam i również trzymam kciuki za Ciebie :)
      Książkoholiczka

      Usuń
    2. W takim razie to wszystko wyjaśnia! Czyta się nudną książkę, a potem podsumowania miesiąca wychodzą nieciekawe. Tak to już z nimi jest.
      Również pozdrawiam i dziękuję ;)

      Usuń