piątek, 6 marca 2015

TBR marzec /~\

Hej ! Oto mój ambitny - jak na mnie i fakt, że mam masę nauki - stosik książek na miesiąc marzec.
Zaczynając od góry:

Niezgodna - Veronica Roth
 No i co tu dużo mówić? Już dawno leży u mnie na półce całą trylogią, a coraz więcej osób chce ją ode mnie pożyczyć, więc trzeba się w końcu za nią wziąć ;)

Zemsta - Aleksander Fredro
Lektura do szkoły oczywiście. Wypożyczona z biblioteki.

Zagrożeni - C.J.Daugherty
Pożyczona od przyjaciółki. Czytałam pierwsze dwie części, więc już nie mogłam się oprzeć, aby czytać dalej. Jestem już prawie przy końcu i mam nadzieję skończyć ją w weekend.

Zbuntowani - C.J. Daugherty
której niestety nie ma na zdjęciu, ponieważ dopiero ją pożyczę. Kończę już zagrożonych więc mam nadzieję, że niedługo wezmę się za zbuntowanych.

No to tyle :) Może nie jest dużo tych książek jak dla niektórych, ale ja czytam dość wolno, mam masę nauki jak na dzień dzisiejszy, więc dla mnie to na prawdę sporo :) A Wy co macie zamiar przeczytać w tym miesiącu? Czytaliście coś z mojego stosiku? Pozdrawiam i do następnego postu, tym razem chyba recenzji, która mam nadzieję ukaże się już niedługo. 


xoxo
Książkoholiczka ♥ ;*

3 komentarze:

  1. Czytałam "Niezgodną", a "Zemsta" była moją lekturą. Przeczytałam dwie części "Wybranych". Jakoś nie ciągnie mnie do pozostałych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę przeczytać Zbuntowanych. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego stosiku nie czytałam jedynie "Niezgodnej", ale mam zamiar niedługo to zmienić.

    "Zemstę" wspominam jako lekturę, którą nie wspominam z niechęcią. Lektura jak lektura. Da się czytać, a to najważniejsze.

    Serię "Wybrani" uwielbiam, jednak zdecydowanie wolę dwie pierwsze części od dwóch kolejnych. Mam nadzieję, że "Niezłomni" rozłożą mnie na łopatki. :D

    OdpowiedzUsuń