piątek, 6 marca 2015

Stosik marcowy #16 &




Hey, po raz drugi w tym tygodniu ^^
Kolejny stosik z mojej strony i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie pozycje :)


1. "Percy Jackson: Morze Potworów"-Rick Riordan 
Długo zwlekałam z przeczytaniem całej serii i minęło sporo czasu zanim sięgnęłam po drugą część.

2. " Kroniki Bane'a"- Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson
Najwyższa pora przeczytać tę książkę :3 Muszę zmienić mój nawyk kupowania i odkładania na bardzo, bardzo długo na półkę.

3. "Kłamczuchy"- Sara Shepard
Książka ta już raz znalazłam się na moim stosiku, jednak wtedy jej nie przeczytałam. Tym razem mam nadzieję, że mi się to uda.


Dziękuje za uwagę ;)
Nora Fray
xoxo

11 komentarzy:

  1. Kroniki Bane'a są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Kłamczuchy chciałabym poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaszalałyście! Aż trzy posty jednego dnia! "Morze potworów" mam już na swojej półce. Niedługo zamieram się za czytanie. "Kłamczuchy" czytałam. Nawet fajne. "Kroniki Bane'a" są zwiane z Darami Anioła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest historia o samym Magnusie :)

      Usuń
    2. Hope, bo jak szaleć to szaleć, nie? :D

      Usuń
    3. Sięgnę po tę powieść, gdy już przeczytam Dary Anioła.
      Klaudia, a jakżeby inaczej? :D

      Usuń
  4. Nie znam żadnej z książek, ale życzę miłej lektury i oczywiście czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ''Morze potworów'' :D Seria o Percym Jacksonie to jedna z moich ulubionych :) Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Percy Jackson, jego chętnie bym poznała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kłamczuchy" to kiedyś moja ulubiona książka! Ale kolejne tomy niestety zepsuły moje spojrzenie na historię przyjaciółek... Cóż, Tobie życzę miłej lektury! ;)
    Zapraszam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń