środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca - czerwca /~\

Witajcie w kolejnym miesiącu, który nie był jakiś udany, a to również przez poprawianie ocen, żeby to świadectwo jednak jakoś wyglądało. No, ale! W końcu są wakacje (jakby ktoś nie wiedział) i można czytać, recenzować i ogółem wszystko inne :) Zapraszam do zerknięcia na statystyki.


  • Wyświetleń było 9308 a jest 9615 co oznacza, iż zajrzało do nas jedynie 307 osób
  • Obserwatorów było 35 i tyle samo jest co oznacza, że nikt nie przybył i nikt nie odszedł
  • Nowych postów dodałyśmy jedynie 6
  • 2 recenzje
  • były 304 komentarze, a jest 309 czyli jedyne 5 osób skomentowało nasze wpisy

Wiele nie przeczytałam, bo tylko jedną książkę, która miała 400 stron co daje ok 13 stron czytania dziennie. Było to ,,Życie Pi", która była dla mnie lekkim rozczarowaniem.

Kupiłam dwie nowe książki o następujących tytułach.
1. Czas Żniw
2. Zakon Mimów
Samanthy Shannon.

I to chyba tyle.. mam nadzieję, że lipiec będzie o wiele lepszy mając na uwadze fakt, że to już wolny miesiąc. Ah! ważna informacja. Chciałabym zmienić moje dotychczasowe "stosiki" na TBR na koleny miesiąc. Stosiki od teraz będą wyglądały, jak u innych czyli będą przedstawiały moje ewentualne zakupy z poprzedniego miesiąca. A więc idę teraz zmienić nazwy ze stosików na TBR-y. A Wam jak poszło w czerwcu? Książkowego lipca miśki ! 
~Książkoholiczka

1 komentarz:

  1. U mnie czerwiec zakończył się na 8 przeczytanych książkach i jak najbardziej zaliczam ten miesiąc do bardzo udanych pod względem czytelniczym ;) Powodzenia w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń