środa, 9 września 2015

Stosik sierpniowy /~\

Moi kochani... a oto przedstawiam Wam moje zakupy, których dokonałam w sierpniu.
Wszystkie książki zakupiłam dość tanio i wydaje mi się, że dałam za nie mniej niż 100 zł.
Kolejno od góry:

„Musimy coś zmienić” - Sandy Hall
kupiona w biedronce *ah biedronkowe ceny* i jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ miałam ją kupić.

„Mroczne umysły” - Alexandra Bracken
Pierwsza część trylogii mrocznych umysłów. Kupiona na nieprzeczytane.pl

„Nigdy nie gasną” - Alexandra Bracken
Druga część trylogii mrocznych umysłów. Kupiona na nieprzeczytane.pl

„Po zmierzchu” - Alexandra Bracken
Trzecia część trylogii mrocznych umysłów. Kupiona na nieprzeczytane.pl

Jestem bardzo szczęśliwa, z powodu zakupu tych książek i nie mogę się doczekać kiedy po nie sięgne. Swoją drogą baaaardzo serdecznie polecam księgarnię internetową nieprzeczytane.pl ceny są na prawdę niskie, nie widziałam strony która oferowałaby niższe ceny, a książki przychodzą w idealnym stanie. Od teraz będę zamawiać wiele książek na tej stronie, ponieważ na prawdę się opłaca :D
Do napisania w kolejnym poście, kórym prawdopodobnie będzie jakaś recenzja. I uwaga uwaga.. mam dobre wieści! Nora do nas powraca :D 
Pozdrawiam.

xoxo
Książkoholiczka

2 komentarze:

  1. Miłej lektury:) Ja już czytałam Mroczne umysły oraz Nigdy nie gasną - to nie moja bajka, zbyt smutna wizja przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wahałam się nad zakupem całych "Mrocznych umysłów", ale skoro mam pierwszy tom już kilka miesięcy i póki co go nie przeczytałam, to chyba zbytnio mnie nie ciągnie...
    Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń