piątek, 8 maja 2015

TBR maj /~\

Hej! Oto mój stosik na maj. Dość duży jak na mnie, ale zdenerwuję się jeśli nie przeczytam go w wyznaczonym czasie.. także biorę się do roboty , aby przeczytać 4 następujące książki:
Od góry:
1. Mały Książę - Antoine De Saint-Exupery
Książka z biblioteki. Moja lektura do szkoły.

2. Niezgodna - Veronica Roth
Po raz czwarty w moim stosiku, tym razem raczej ją przeczytam :D
Książka moja, nie martwcie się, nie jest popisana na okładce - to folia, żeby się nie zniszczyła

3. Zbuntowana - Veronica Roth
Druga część trylogii "Niezgodna". Książka moja. Kupiona w biedronce w czerwu 2014r. za ok 24 zł.

4. Wierna - Veronica Roth
Trzecia i ostatnia część trylogii "Niezgodna". Moja. Kupiona również w biedronce za ok 24 zł w maju - czerwcu 2014r.

I to tyle. Mam nadzieję je przeczytać. A ja ponawiam pytanie, czy chcecie się dowiedzieć o moich nowościach książkowych, na 14 urodziny? *Urodziny 23 kwietnia - Światowy dzień książki - zdobyłam 23 książki :D* Przypadek? Nie wydaje mi się ;)

Do "zobaczenia" w kolejnym poście. Pozdrawiam :*
~ Książkoholiczka

1 komentarz: