piątek, 8 maja 2015

podsumowanie miesiąca - kwietnia /~\

Witajcie. Kolejny nie udany miesiąc. Kolejne spóźnione podsumowanie. Chyba nigdy mi nie wybaczycie.
A więc ponownie, miesiąc ten nie był udany pod względem czytania i blogowania. Znowu powiem, że to wina szkoły. Bo po części tak jest. Jednak jest w tym miesiącu jakiś plus. I to dość duży. Były moje urodziny (14 jakby kogoś interesowało) i udało mi się dostać i zakupić na nie uwaga uwaga........................... 23 książki! *teraz zatrybiłam, że miałam urodziny 23 kwietnia i przybyły mi 23 książki XD* *żebyście nie mieli wątpliwości - tak, urodziłam się w światowy dzień książki :') Przypadek? Nie sądzę <3*
A więc tak , żeby wyrównać jakoś moją nieobecność na blogu mam dla Was propozycje - mianowicie. Jeśli chcecie zrobię oddzielny post z książkami, które mi przybyły. Jeśli tak to piszcie mi w kom. Nie przedłużając przejdźmy do statystyk...

Przybyło nam:

  • Wyświetleń było 8319, a jest dokładnie 8700 czyli przybyło ich jedynie 381
  • Obserwatorów było 33, a jest 34 co oznacza, że ponownie doszła do nas 1 osoba
  • Nowych postów ukazało się jedynie 5
  • Recenzje 2
  • Komentarzy było 275 a jest 290, czyli tylko 15 osób skomentowało nasze wpisy
Przeczytałam 1 książkę, a mianowicie Zemstę Aleksandra Fredry, która była moją lekturą do szkoły, oraz zaczęłam Niezgodną Veronici Roth *już kończę ją, nie bijcie*

Przeczytałam książkę, która miała 149 stron co daje ok. 5 stron dziennie (przeczytałam jednego dnia ale ciii)

To na tyle. Życzcie mi powodzenia w maju. Coraz bliżej do wakacji, ale się cieszę, a Wy? Niedługo postaram się dodać mój kolejny malusi stosik, a jeśli chcecie posta z moimi nowymi zdobyczami, dawajcie znać w kom. Czekam i pozdrawiam
~Książkoholiczka

1 komentarz:

  1. Musicie postarać się w następnnym miesiącu:) Pozdrawiam i życzę lepszego miesiąca.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń