poniedziałek, 3 listopada 2014

TBR listopad /~\

Witajcie ! :3 a oto mój stosik na listopad ;3 poprzeczka, jak zwykle - niezbyt wysoko, ale przy ogromie nauki ciężko jest czytać, więc na razie mamy tylko 2 książki ;).
Zaczynając od góry:
Dziedzictwo - C.J. Daugherty
Książka pożyczona od koleżanki. Czytałam 1 cz i tak mnie wciągnęła, że nie wytrzymam, co dalej?? *,*

Elita - Kiera Cass
Książka , również pożyczona od koleżanki. Rownież czytałam 1 cz i bardzo mi się podobała. Zobaczymy jak ta :3 

Czytaliście coś ze stosiku? Jeśli tak to podzielcie się wrażeniami w kom :)) Co sądzicie o stosiku? Dobrze wybrałam? Ja sądze , że tak ;) Dzisiaj chyba zacznę elitę. Kolejny post to prawdopodobnie recenzja ode mnie :) To tak króciutko. Chyba miaałam coś jeszcze powiedzieć, ale zapomniałam ;c Także jak mi się przypomni to najwyżej Wam napiszę :) piszcie mi w kom wszystko co chcecie :) czekam z niecierpliwością. I czy chcecie jakieś nowe recki? Czekam na kom. Pozdrawiam ;*
~Książkoholiczka ;3   

2 komentarze:

  1. W porównaniu do "Rywalek", druga część tej trylogii to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Niestety wcale nie przypadła mi do gustu, ale mam nadzieję, że Tobie jednak się spodoba ;) A co do "Wybranych" zgadzam się w 100%! Też właśnie czytam i już nie mogę się doczekać co dalej!

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy :) jak na razie czytanie idzie mi calkiem niezle choc nie ulryw ze chyba latwiej mi to szlo z pierwsza :p podobno ostatnia naj :D no Obaczymy :3 zapraszan dokomentowania innych postow i recenzji. Za ten serdecznie dziekuje. Pozdrawiam.

      Usuń