poniedziałek, 3 listopada 2014

Stosik Listopadowy #12 &





1. "Zostań jeśli kochasz"- Gayle Forman-książka moja, jestem już prawie przy końcu, więc recenzja pojawi się niedługo :)
2. "Zbuntowani"- C.J Daugherty-książka moja, czwarta część serii Wybranych.
3. "Przebudzona o świcie"- c.c hunter- druga część serii wodospady cienie, książka również moja :)
4. "Miasto Niebiańskiego Ognia"- Cassandra Clare- książka także moja, szósta i ostatnia książka z serii Dary Anioła, największe wyzwanie i obawiam się, że nie uda mi się jej przeczytać w tym miesiącu.

I co sądzicie o moim stosiku? Wiem skacze z dramatu do totalnej fantastyki, ale cóż taka już jestem :) 
Pewnie niektórych dziwi fakt, że praktycznie większość książek ze stosików i recenzowanych jest moja... nie pytajcie skąd mam hajs bo sama nie wiem xD  Z bólem serca muszę powiedzieć, że w tym roku planuje już tylko kupić 3-4 książki ( to taki ból dla mnie) ale w sobotę wrócę z urodzin z około 6 więc, to wszystko wynagradza :D 
Dobra jest późno, mój mózg już się przerzucił na tryb nocnego wariaty, więc lepiej już sobie pójdę. Życzę miłej nocy ^^ 
Pozdrawiam,
Nora Fray 
xoxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz