poniedziałek, 3 listopada 2014

podsumowanie miesiąca - październik /~\

 
witajcie w nowym miesiącu - listopadzie. Coraz bliżej świąt Bożego Narodzenia (w to wchodzą nowe książki :3) i nowego roku - 2015. ten miesiąc co do czytania był całkiem niezły. przeczytałam jakieś 3 książki (w tym cały stosik) co do recenzji na blogu jak zwykle - słabo, ale nie będę narzekać mając nadzieję, że ten będzie lepszy :p (teraz to nie obiecanki-cacanki bo już coś tam dla Was sknociłam więc mam nadzieję, iż w końcu wyjdę na prostą) tak więc przybyło nam w tym miesiącu:

• było 4486 wyświetleń, a jest 5175, więc przybyło nam ich 689
• 2 obserwatorów
• 9 postów
• 4 recenzje

Przeczytałam 3 książki, w tym wszystkie ze stosiku - jak na mnie to niezły wynik:
Rywalki ♥ - 336 str
Wybrani ♥ - 440 str
Córka Robrojka - 220 str

razem przeczytałam 996 stron , co wychodzi średnio 32 str/dzień.

Najlepsza przeczytana książka: Rywalki i Wybrani :D
Najgorsza przeczytana książka: Nie było takiej, bo nawet moja lektura okazała się być całkiem niezła, ale gdyby oczywiście nie było wyjścia, umieściłabym tu Córkę Robrojka. Ogólnie sama w sobie fajna ale taki.. inny język niż czytam na codzień ;)
 To chyba tyle. Jeśli macie jakieś pytania/ zwątpienia/ czytaliście jakąś książkę/ macie jakieś inne zdanie/ coś źle napisałam, to od tego są komentarze, o tam na dole :) Pozdrawiam i do "zobaczenia" w kolejnym poście :)
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz