poniedziałek, 27 października 2014

wyjść na prostą..

hej. to znowu ja. jak pewnie zauwazylicie jestem do tylu z duza iloscia recenzji. chcialam to  nadrobic ale to sa ksiazku ktore czytalam jeszcze w wakacje.. wiec  juz wielu rzeczy z tych ksiazek nie pamietam i pewnie bym nad nimi wszystkimi siedziala i siedziala i prawdopodobnie by z tego nic nie wyszlo xd a ja bym dalej byla zadluzona w coraz to nowsze recenzje. i teraz takie pytanie fo Was. mozecie wybrac 3 recenzje ktore napisze w wolnym czasie. z tych zadluzonych. oczywiscie dwie najnowsze napisze (rywalki, wybrani) a reszte z tych nie wybranych rowniez jesli tylko bede miala czas. i nie zapomne co tam bylo oczywiscie. bo tak to to robi sie bez sensu moje recki beda coraz gorsze bo pisze najstarsza recke i gdy dochodze do "najnowszej" to juz zapominam co i w niej bylo. takze na dzieen dzisiejszy 3. jesli wybierzecie trylogie czasu to zalicze ja jaka jexno ( nie wiem czy kazda oddzielnie  zrobie czy w jednym poscie ale zalicze wam jako jedno :) tyljo prosze.. myslcie logicznie. ja jeszcze kiedys te recku moze napisze ale np wpo juz ukazalo sie na blogu. fnin juz zaczelam wiec moze kiedys skoncze    xd db macie liste:
1. Felix Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi
2. W Pierscieniu Ognia
3. Czerwien Rubinu
4. zielen szmaragdu
5. Blekit szafiru
6. Kot Bob i ja. Jak kocur i czlowiek zbalezli szczescie na ulicy.
7. Niezbednik Obserwatorow Gwiazd
ja bym osobiscie wybrala 3,4,5,6,7 ale wybor nalezy rowniez do was. uff .. nazvieralo sie tego troche. czekam na wasze kom a jak nie to obie tak jak napisalam. pamietajcie ze te ktore zostana moze jeszcze kiedya napisze , wpo juz bylo a ja ciagle czytam... a no i jesCze mam biezrace recenzje rywalek i wybranych. czejam na kom bo juz chce sie brac za recki. do "zobaczenia" paa
~Ksiazkoholiczka ♡

3 komentarze:

  1. Cześć :)
    Bierzesz nadal udział w Wyzwaniu Czytelniczym Klucznik? Proszę o zostawienie wiadomości u mnie na blogu pod postem głównym wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń