sobota, 11 października 2014

38. Księżyc w nowiu *











Autor: Stephanie Meyer
Tytuł: Księżyc w nowiu
Tytuł oryginału: New moon
Liczba stron: 488
Ocena: 10/10


Książka zatytułowana "Księżyc w nowiu", jest drugą częścią znanej na całym świecie "Sagi Zmierzch" autorstwa Stephanie Meyer.
Kiedy spełniają się nasze najgorsze obawy, a życie zmienia się w dramat, o których dotychczas tylko się czytało, ważna jest świadomość posiadania przyjaciela... Rozstania bywają bolesne, przygnębiające, ale depresja występująca u Belli jest czymś wyjątkowo stałym. Zachowuje się tak, jakby cały jej świat runął w gruzach, bez możliwości odbudowy... i tak też się czuje. W częściowej odbudowie nadal szarego dla niej świata, wielką rolę odgrywają wizyty w domu pewnego przystojnego Indianina, z którym zaprzyjaźnia się i rozumie bez słowa.
Przedstawiona historia zdaje się być bliska każdemu nastolatkowi, a pierwszoplanowa narracja i przyjemny, prosty styl są idealnym dopełnieniem całości.
Okładka książki jest zależna od wydania. Wydawnictwo "Dolnośląskie" proponuje nam dwie wersje, z czego każda jest fantastyczna - jedna jest fotosem z filmu, a druga imponującą ilustracją.
Treść książki była na tyle ciekawa, że przeczytałam ją tak wiele razy, iż mogłabym recytować z pamięci niektóre fragmenty, a nawiązania do znanych dzieł Williama Szekspira, Romea i Julii i Snu nocy letniej, skłoniły mnie do poznania treści tych sztuk.
Naprawdę warto zasięgnąć po "Sagę Zmierzch". Cała seria jest świetna, jak i każda część z osobna. Przygody Belli to świetny sposób na zabicie nudy, a osoby uwielbiające opowieści wampiryczne, odnajdą w tej serii więcej, niż mogliby sobie wymarzyć. Ja nie żałuję czasu poświęconego na poznanie historii stworzonej przez Stephanie Meyer i zawsze chętnie wracam do jej książek.



Postanowiłam dodać Wam nową recenzję,
bo dawno mnie tu nie było.
Mam nadzieję,
że odwdzięczycie się
komentarzami
:)

Całuję :*
Naomi Stark


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj wieeeem :D
      Dlatego coś Wam dodałam ^^

      Pozdrawiam,
      Naomi S. ;))

      Usuń
  2. Takie historie mnie nie interesują :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne recenzje piszesz ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://recenzje-z-wyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie zgadzam się z recenzją... polecam http://brzask-czyli-zmierzch-oczami-anty.blogspot.com dziewczyny wyjaśnią, dlaczego ta seria jest pełna patologicznych zachowań.

    OdpowiedzUsuń