niedziela, 12 października 2014

TBR październik /~\

Hej misie !
Witajcie w moim drugim poście w tym miesiącu :P ten post to takie dwa w jednym, bo chciałabym pokazać Wam tu mój stosik na październik, oraz takie moje plany co do tego miesiąca co chciałabym osiągnąć itd. A więc oto moj stosik :)

Zaczynając od góry:

1. Wybrani - C.J. Daugherty
Książka pożyczona od koleżanki. Podobno bardzo fajna, przekonamy się :)



2. Rywalki - Kiera Cass
Książka pożyczona od mojej koleżanki z klasy. Wiecie nowa klasa, nowa szkoła, nowi ludzie, nowe książki, nowe osoby czytające i kupujące, oraz mi pożyczające te książki :P w każdym razie widziałam dobre opinie na jej temat. Miałam ją kupić, ale jak trafiła się okazja...:P po kilku pierwszych rozdziałach jak na razie jestem zadowolona ^^


Oto mój stosik na ten oto, nowy miesiąc - październik.Poprzeczka nie stoi wysoko, bo w czasie roku szkolnego mało czasu na czytanie. Jeśli zajdzie potrzeba to coś się dołoży :)

przejdźmy teraz do drugiej części tego posta.
w tym miesiącu oczywiście chciałabym przeczytać wszystkie książki ze stosiku, nadrobić zaległe recenzje, bo nagromadziło się ich na prawdę dużo! Chciałabym dobić również do minimum 5,000 odwiedzin bloga , 20 obserwatorów oraz minimum 40 recenzji :)
Jak widzicie mam ambitne plany. Tylko 2-3 książki do przeczytania wraz z lekturą i książką, którą już prawie kończę *.* więc może będzie więcej czasu aby napisać zaległe recenzje i w końcu więcej poświęcić się blogowi. Być na bieżąco, a nie ciągle w tyle. Kolejny post to prawdopodobnie 1 cz. FNiN. Także "do zobaczenia".
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz