środa, 1 października 2014

Podsumowanie miesiąca - wrzesień /~\

Podsumowanie miesiąca, który od początku bloga był dla mnie najgorszym miesiącem co do recenzji czytania i wszystkiego innego chyba też :c Mam nadzieję, że przeciwnie będzie w październiku, który rozpoczął się dość chłodno... ale w końcu już jesień - długie , zimne wieczory z czasem na książki. Miejmy nadzieję , że ten czas się teraz znajdzie bo we wrześniu z moim czytaniem istna masakra. Nie przedłużając przejdźmy do podsumowania.
Mamy już dzisiaj 4486 wyświetleń, a było 4156 co oznacza , że przybyło nam ich tylko 330. Obserwatorów mieliśmy 14, a jest 16 co oznacza , że przybyło ich 2. Dodałyśmy tylko 5 postów w tym 2 recenzje (minimum minimalne , ale mimo wszystko dziękuję Norze Fray).
Przeczytałam tylko 1 całą pozycję książkową , która , aż wstyd się przyznać miała tylko 20 str O,o oraz zaczęłam 1 września jakoś "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" (coś mi nie idzie :( ) który czytam do tej pory i przeczytałam z niej tylko 160 str... nie zadawalający wynik :c łudzę się w nadziei , że skończę go do końca tego tygodnia i zacznę "rywalki".także łącznie przeczytałam jakieś 180 str w tym miesiącu - strasznie mało... - co daje nam jakieś.... 5 stron na dzień.... OMG ! :o Nie nie nie! Ten miesiac był porażką, a do tego tyyyyyle nauki :c Mam nadzieję , że w tym się poprawię (wiem gadam tak co miesiąc) i na prawdę zacznę jakoś bardziej pisać itp... ale to trudne.. wiecie nowa szkoła, nowe przedmioty, nowości do nauki.. serio mi ciężko , ale będę się starała i jeśli tylko będę mogła to będę dodawała nowe posty. Mam nadzieję , że mi wybaczycie iż recenzje nie pojawiają się tak jak na początku - za każdym razem kiedy przeczytam tylko nową książkę, postaram się to naprawić. Nom.. to chyba na tyle w tym poście... a mam jeszcze 1 informacje. W zeszłym miesiącu nie zdążyłam dodać stosiku (dodałam podsumowanie 22.09. ...) ale w tym postaram się dodać nawet jeszcze dzisiaj / jjutro / do końca tyg.. mam nadzieję, że mi wybaczycie. Pozdrawiam i pamiętajcie , że ja chociaż nie dodaję nic to ciągle myślę o Was i o blogu. Pozdrawiam i do zobaczenia w nowym poście kochani.
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz