sobota, 4 kwietnia 2015

Całkiem nieudany miesiąc czyli podsumowanie miesiąca - marca /~\

No... i znowu Klaudia zawiodła..
Tak.. w tym miesiącu również z mojego czytania i blogowania nie dużo wyszło. Nie będę Wam znowu obiecywała, że następny będzie lepszy bo sama tego nie wiem. Jak na razie musiałam trochę poprawić oceny, dlatego nie miałam czasu na czytanie czy dodawanie postów no, ale! Kwiecień - urodziny Klaudii, ciepło się robi... kto wie, kto wie , może będzie troszkę więcej czasu? Miejmy nadzieję, bo już tęsknię za Wami i dużą ilością czytania. A teraz zapraszam do niezbyt ciekawych statystyk.

  • Wyświetleń było 7880, a jest 8319 więc przybyło nam ich 439
  • Obserwatorów było 34, a jest 33 więc niestety ktoś nas opuścił :/
  • Nowych postów doszło zaledwie 5 (ogółem jest 112)
  • Nowych recenzji? 0 (ogółem na blogu nadal 51)
  • komentarzy było 257, a jest 275 więc przybyło ich zaledwie 18
Przeczytałam 1 książkę.
1. Zagrożeni - C.J.Daugherty

Co nie daje mi zbyt wiele bo tylko 384 strony, czyli ok. 12 stron na dzien.

Jak widzicie nie ma rewelacji. Cóż. Mogę tylko mieć nadzieję na bardziej udany kwiecień. Jeszcze dziś lub jutro powinien pojawić się stosik. A Wam jak poszło? Piszcie w komentarzach. Ps. Życzę Wam wspaniałych świąt Wielkiej Nocy , smacznego jajka no i wesołego śmingusa dyngusa ;)

xoxo
~Książkoholiczka

4 komentarze:

  1. Każdemu trafi się gorszy miesiąc :) Mi samej marzec całkiem się udał (siedem dość konkretnych książek :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow :) gratulacje. ja tak w listopadzie miałam, że nieźle mi poszło. No.. mam nadzieję, że w wakacje w końcu troszkę poczytam więcej. Tymczasem idę robić stosik
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. W tym poszło gorzej, to w następnym może być zawsze lepiej ;)
    A u mnie przeczytanych 5 książek, chociaż jestem zadowolona w pełni tylko z 3.

    OdpowiedzUsuń
  3. To powodzenia w kwietniu i oby okazał się lepszym miesiącem od marca :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń