sobota, 11 kwietnia 2015

"Hej hej witajcie :)" - pierwszy roczek bloga.

"Hej hej witajcie :)" - to dokladnie tak powitalam was 9 kwietnia 2014 r. czyli rok i dwa dni temu. Tak. To juz rok minal. Uwiezycie? Dopiero zalozylam bloga, wstawilam pierwszy post ktorego nie moglam udostepnic i tylko dzieki Ani go udostepnilam tak na prawde. Dziekuje Ania. Dodalam nowe osoby. Napisalam pierwsza masakryczna recenzje - przypadki Robinsona Kruzoe. Tamten czas byl dla mnie na prawde udanym czasem. Chcialabym przezyc podobny czas znowu. Na prawde swietnie wspominam tamte miesiace. Chcialabym Wam rowniez bardzo serdecznie podziekowac. W czasie jednego roku mojego bloga zaobserwowaly 34 osoby. Dodalysmy ponad 100 postow, oraz ponad 50 recenzji.

Czy zaluje za czas "stracony" na pisanie bloga i za sprawienie sobie dodatkowego obowiazku? - Nie. Wrecz przeciwnie. Chcialabym zeby zaczytana trwala jeszcze dlugie dlugie lata. Chcialabym zeby nigdy mi sie nie znudzilo blogowanie. Chce napisac jeszcze mase recenzji. Bo dzieki nim tak na prawde moge sobie z Wami porozmawiac, wyrazic swoje zdanie. A Wasze komentarze chocby negatywne na prawde motywuja :) a wiec dziekuje Wam za to ze byliscie przez ten rok i mam nadzieje ze bedziecie tez przez nastepne lata. Bardzo ciesze sie ze wytrwismy juz ponad rok, bo zaczynalam od podstaw i to dla mnie na prawde powod do dumy. Jeszcze raz Wam dziekuje i stwierdzam.ze pierwszy roczek bloga byl na prawde udany. Pozdrawiam. Mozecie napisac mi w kom ile juz z nami jestescie jesli pamietacie, jak odczuliscie ten czas i ogolnie czy macie zamiar ze mna jeszcze byc i wszystko co chcecie. :)
Buziaczki ido nastepnego posta.
Ksiazkoholiczka.
Ps. Wybaczcie brak polskich znakow - tablet ich nie posiada.

3 komentarze:

  1. Gratulację! Życzę kolejnego równie dobrego roku bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! Rok to jest już coś :) Mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze bardziej owocny i przyjemny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, kochana!

    No i cieszę się, że ten blog osiągnął tak dużo! Sama tu kiedyś postowałam, pisałam recenzje... więc, jeśli mi wolno, również chciałabym podziękować tym, którzy towarzyszyli mi w mojej recenzenckiej przygodzie :* Jesteście najlepsi! Dziękuję za możliwość bycia częścią tego bloga, bo choć kawał czasu minął odkąd odeszłam, dobrze wspominam te czasy ;)

    Dziewczyny, życzę Wam kolejnego, owocnego roku i morza weny - niełatwo tworzy się recenzje. Aby ten rok był lepszy, bardziej zaczytany niż poprzedni...

    Buźki!
    Naomi Stark

    dramione-krok-po-kroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń