sobota, 4 kwietnia 2015

TBR kwiecień /~\

Marzec przemknął nie wiadomo kiedy. Niestety nie udało mi się przeczytać wszystkiego co chciałam, więc zobaczcie jaki stosik przygotowałam na tej miesiąc.
Od góry.
1. Zemsta - Aleksander Fredro
Lektura. Po raz drugi w stosiku. Książka z biblioteki.
2. Niezgodna - Veronica Roth
Już zaczęłam. Po raz drugi w stosiku. Jak na razie zapowiada się świetnie. Książka moja.

3. Zbuntowana - Veronica Roth                    druga część trylogii Niezgodna. Książka moja. 

               
To chyba tyle. Niedługo pojawi się jakaś recenzja. Ja już uciekam i do "zobaczenia " w kolejnym poście.
xoxo
~Książkoholiczka

2 komentarze:

  1. Ja w marcu również nie przeczytałam wszystkich książek, które sobie zaplanowałam, ale i tak zaliczam go do udanych :) To powodzenia w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach Zbuntowaną na ten miesiąc, bo chcę przeczytać książkę zanim obejrzę film :)

    OdpowiedzUsuń