piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca - lipiec *








Podsumowanie miesiąca
                               lipiec 2014



Przeczytane książki:
P.C. Cast + Kristin Cast - Przysięga Smoka
Alexandra Monir - Poza czasem
Cassandra Clare - Miasto upadłych aniołów
Cassandra Clare - Miasto zagubionych dusz
Cassandra Clare - Mechaniczna Księżniczka
Kiera Cass - Rywalki
Kiera Cass - Elita
Mafi Tahereh - Dotyk Julii

Przybyło nam: 
· 539 wyświetleń
· 12 postów
· 5 recenzji
· 4 obserwatorów

Lipiec był miesiącem dla mnie średnio udanym. Przeczytałam niewiele, bo tylko osiem książek... Napisałam za to sporo recenzji, których nie opublikowałam na blogu. Cieszę się, że udało mi się skończyć trylogię Diabelskich Maszyn oraz Dary Anioła (już czekam na MNO ;3). Przeczytałam również dwa tomy trylogii Selekcja i z niecierpliwością oczekuję na premierę ostatniej części - Jedynej. Wszystkie książki bardzo mi się podobały i gorąco je polecam. Żałuję, że przeczytałam tak mało, no ale cóż - bywa... 
Jeśli chodzi o bloga, to lipiec możemy zaliczyć do udanych miesięcy - przybyło nam czterech obserwatorów i 539 recenzji, a także nowa autorka (Nora Grey) ;) Jedyny cień na ten miesiąc rzuca odejście Anne Iwaszkow... Miesiąc nie był najgorszy pomimo wszystko ;)
Do końca lipca miałam podjąć decyzję, o czym wspomniałam przy recenzji Córki Carycy, ale powtórzę jeszcze tutaj - decyzja nie została jeszcze podjęta. Jeśli zdecyduję się na odejście, zostaniecie o tym powiadomieni. Ale to nie jest istotne. Póki co dodaję Wam podsumowanie miesiąca i podziwiam tych, którzy dobrnęli do końca mojego dłuuugaśnego 'poematu' :D

Pozdrawiam,
Naomi S. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz