niedziela, 3 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca- LIPIEC &






Przeczytane książki:
"Cisza"- Becca Fitzpatric
"Finale"- Becca Fitpatric
"Charlie"- Stephen Chbosky

Przybyło nam:

  • 539 wyświetleń
  • 12 postów
  • 5 recenzji
  • 5 obserwatorów





Hejka książkocholicy!
Własnie wróciłam od babci i wiedzcie, że nie zapomniałam o Was. Od razu odpaliłam komputer, wbiłam na blogger i napisałam dla Was podsumowanie ^^
Jak widzicie, nie przeczytałam jakoś dużo książek. Główna wina to słońce- za bardzo grzało a siedząc na plaży nawet w samym kostiumie było mi za gorąco i nie byłam w stanie czytać. :c Do tego musiałam pilnować dzieci, więc w ogóle...
Ze stosika na ten miesiąc nie przeczytałam jednej książki, ale za to dwie inne.
Od razu chciałabym Was poinformować, że nie robię żadnego stosika na Sierpień, gdyż jadę do babci gdzie nie będę miała czasu czytać. Albo będę z kuzynką komedie oglądać, albo będziemy łazić na lody, na zakupy albo pojedziemy traktorem kopać ziemniaki ^^
Zaraz dodam recenzję, bo chce mieć ją z głowy, żeby w spokoju napisać następną (Chodzi o Charliego)
Tak więc, życzę Wam udanego końca wakacji i do usłyszenia około 26 sierpnia ^^
P.S- Jestem trochę zła, że nikt nie skomentował mojej ostatniej recenzji. Jeśli się nie podobało-to piszcie prosto z mostu. Brak komentarzy równa się z brakiem weny do pisania, więc weźcie się w garść.
Buziaki :*
Nora Fray ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz