piątek, 1 sierpnia 2014

podsumowanie miesiąca - lipiec /~\


Książki, które przeczytałam:
Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi. - Rafał Kosik
W Pierścieniu Ognia. - Suzanne Collins

Przybyło nam: 
· 539 wyświetleń
· 12 postów
· 5 recenzji
· 5 obserwatorów


Przybyło mi:
· 738 przeczytanych stron
· ok. 23 przeczytane strony na dzień

Najlepsza przeczytana książka:
W pierścieniu ognia

Najgorsza przeczytana książka:
Nie było takiej choć nie ukrywam, że WPO spodobało mi siię ciutke bardziej, niż FNiN. :) 



Jak widzicie w lipcu nie udało mi się przeczytać jakoś dużo tych książek. Jakoś nie było czasu: a to wyjechałam, a to coś.. nie udało mi się przeczytać tylko jednej książki ze stosika, co było spowodowane również tym , że musiałam ją oddać do biblioteki (...) Co do recenzji, też się nie popisałam szczególnie. Dodałam bodajże tylko jedną. A obiecałam bardziej zająć się blogiem. Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się spełnić tę obietnicę, co czasem jest dość trudne, bo z moim komputerem (jeśli można tak nazwać starego grata) to po prostu masakra! No, ale dobra, koniec użalania nad sobą. Będę się starała i mam nadzieję, że te starania mi wyjdą... Mój kolejny post to prawdopodobnie stosik na sierpień więc oczekujcie go może nawet dziś :) Nie przedłużając żegnam się z Wami już w tym poście i do "zobaczenia" w kolejnym. I pamiętajcie bez motywacji (komentarzy) nie ma recenzji. Buziaki i paa :*
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz