sobota, 10 maja 2014

14. NIEWIDZIALNI. Tajemnica Misty Bay /~\

NIEWIDZIALNI
Tajemnica Misty Bay




 

Autor: Giovanni Del Ponte
Tytuł: NIEWIDZIALNI. Tajemnica Misty Bay
Stron: 208
Ocena: Myślę tak ok 8,9/10 nie jestem pewna ;)

Douglas spędza letnie wakacje do domu swego wuja Kena w Misty Bay - mglistym miasteczku na północnym wybrzeżu Kalifornii. Tu poznaje Petera i Crystal (którą babcia nauczyła kontrolować telepatyczne zdolności). Przygoda nabiera odcieni intrygi, gdy w tajemniczych okolicznościach umierają babcia Crystal oraz inni przyjaciele z dzieciństwa wujka Kena. Odkrycie pamiętnika prowadzonego przez wuja gdy był w ich wieku, prowadzi do odkrycia, że ponad 30 lat temu Angus Scrimm, ceniony burmistrz Misty Bay, w celu zwiększenia swej magicznej mocy zdecydował się poświęcić niektóre dzieci uprowadzone przez niego. Interwencja wuja Kena i jego przyjaciół, zebranych w bandę Niewidzialnych, uratuje życie dzieci: dzięki zaklęciu, które wymyśliła banda, mag został uwięziony w jaskini na klifie. Teraz można byłoby pomyśleć, że Angus Scrimm powrócił?
* Opis skopiowany ze strony http://secretum.pl/opisy/niewidzialni-tajemnica-misty-bay.html

Książkę czytałam w wakacje więc już troszkę, o niej zapomniałam - dlatego też po raz pierwszy i mam nadzieję OSTATNI został skopiowany opis - , ale pora sobie przypomnieć! Czemu? Bo nie długo pora na czytanie drugiej części :3

Wydawnictwo Zielona Sowa, na okładce prezentuje nam człowieka - tak przynajmniej mi się wydaje - wychodzącego z drzwi, człowiek  - najprawdopodobniej mężczyzna - idze w słupie światła. Możemy się tylko domyślać kim jest. Mam wiele teorii, ale nie wiem, czy dobrych ;)

Mimo, iż książkę czytałam dość dawno, to pamiętam, jak mnie zafascynowała. Myślę, że Giovanni Del Ponte podołał wyzwaniu, napisania czegoś oryginalnego , czegoś co zachwyci młodego czytelnika. Mi książka bardzo się podobała, i teraz z chęcią polecam ją Wam :) Koniecznie przeczytajcie, ale uwaga ! Osoby dość strachliwe, mogą się bać :D Dużo było takich sytuacji, gdzie po prostu "trzęsłam" się ze strachu :D Jednak polecam i zamierzam w bardzo niedalekiej przyszłości zabrać się właśnie za tę książkę :)  Pozdrawiam.


mam bardzo realistyczne wrażenie, że ta  recenzja jest okropna. Może to przez to, iż książkę czytałam dawno :c Obiecuję Wam jednak, że kolejna (Igrzysk Śmierci) będzie lepsza :) Pozdrawiam raz jeszcze.
~Książkoholiczka, która czuje się okropnie bo jest chora :c

2 komentarze:

  1. Jak okropna ? Ona jest swietna :) pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń