piątek, 30 maja 2014

21. NIEWIDZIALNI. Czarownica z Dark Falls. /~\

NIEWIDZIALNI. Czarownica z Dark Falls.




Autor: Giovanni Del Ponte
Tytuł: NIEWIDZIALNI. Czarownica z Dark Falls
Stron: 283
Ocena: 10/10



Maryan Peyne nie żyje od 300 lat, ale zdaje się, że jej klątwa po dziś dzień ciąży nad Dark Falls, a sfora groźnych psów - widm zabija każdego kto się w tą tajemnicę próbuje zagłębić.
Douglas, Crystal i Peter chcą się znowu spotkać w wakacje. Tym razem w Dark Falls - miasteczku, które ma legende, a jego mieszkańcy są jak pod osłoną czaru. Gdy chłopcy dojeżdżają na miejsce, dowiadują się, że ich przyjaciółka - Crystal zaginęła. A może ona po prostu chce wyjaśnić zagadkę sprzed lat? Czy gang "Niewidzialnych" powróci? Czy Crystal przeżyje i czy przyjaciele rozwiążą tajemniczą zagadkę czarownicy, oraz zaginięcia Crystal? Czy w ogóle w Dark Falls kiedyś istniała jakaś czarownica?

Szata graficzna książki ogranicza się do tajemniczej okładki, moim zdaniem przedstawia ona wymienioną w tytule czarownicę, jednak to mogą być jedynie przypuszczenia. Wydawnictwo nie oferuje nam już żadnych ilustracji, jednak moim zdaniem byłyby one zbędne, ponieważ w książce wszystko jest opisane/napisane językiem tak lekkim, iż czytelnik z łatwością wyobraża sobie, wszystkie sytuacje.

Czytając książkę, uczucie jakie odczuwałam najczęściej to strach. Tak bardzo wczuwałam się w losy bohaterów jak i również uczucia im towarzyszące. =)

Uważam, że książka, którą napisał Giovanni Del Ponte jest wspaniała! W sumie pierwszą część czytałam dawno, ale wydaje mi się, że mimo wszystko część druga podobałam się bardziej, niż poprzedzająca ją. Jednak nie mówię, że tamta mi się nie podobała, bo również była WSPANIAŁA.

Książka wspaniale pasuje do miłośników przygodówej, jak i fantasy. Uważam, iż autor wspaniale poradził sobie z zadaniem, jakie go czekało. Napisał naprawdę wspaniałe książki warte polecenia. Teraz polecam je każdemu kto jeszcze ich nie przeczytał. Przeczytajcie, bo warto! =)



Hej... Macie tu kolejną recenzję. Wybaczcie, iż jest taka krótka i mym skromnym zdaniem - beznadziejna :c 
Mogę Wam obiecać , iż postaram się, aby kolejna była duuużo lepsza. A tym czasem komentujcie proszę. To bardzo motywuje , a inne adminki (również i ja) czekają na komentarze, nawet te negatywne. Chcemy znać Wasze zdanie i wiedzieć , że ktoś czyta nasze wypociny. Jeśli podobają Wam się nasze recenzje oraz blog, polecajcie go znajomym. Bardzo nam zależy na nowych czytelnikach (oraz tych starych/stałych :D). Mamy nadzieję, że będziecie komentować jak najwięcej. Co do mojej recenzji, co o niej sadzicie piszcie w kom. Czekam ze zniecierpliwieniem ^.^ 
~Książkoholiczka <3

2 komentarze:

  1. Recenzja krótko, ale mega zachęcającą do czytania. Podoba mi się w Waszych recenzjach to, ze opisujecie okładki, które w większości przypadków mnie zachęcają do sięgnięcia po dana książkę. Tematyka tej jest taka w moim stylu i myślę, ze kiedy przeczytałam wszystkie części Pretty Little Liars (na razie mam ich 5) to skusze się po którąś z polecanych przez Was książek. Buziaki i czekam na kolejne recenzję *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miło :) pozdrawiamy i zapraszamy do kolejnych recenzji :)) ~Książkoholiczka ;**

      Usuń