poniedziałek, 12 maja 2014

17. W Pierścieniu Ognia *


W pierścieniu ognia







Autor: Suzanne Collins
Tytuł: W Pierścieniu Ognia
Ocena: 11/10



Książka zatytułowana "W pierścieniu ognia", jest drugą częścią bestsellerowej trylogii Suzanne Collins "Igrzyska Śmierci". Opisuje dalsze losy Katniss i Peety, zwycięzców 74. corocznych Igrzysk Głodowych. Tournée Zwycięzców ciągnie za sobą wizyty we wszystkich dystryktach Panemu, w trakcie których udający zakochanych Katniss i Peeta będą musieli spojrzeć w twarz rodzinom poległych... Zdawać się może, że nie ma nic gorszego... Niestety, szybko przekonują się, że istnieje wiele gorszych rzeczy, z którymi są powiązani... Podczas czytania tej książki, niezwykle wczułam się w losy bohaterów. Zatraciłam się w opisach z punktu widzenia Katniss, przeżywając wszystko razem z nią. Akcja książki jest wyjątkowo nieprzewidywalna i dynamiczna. Jej częste zwroty i tajemniczość, bez wątpienia przyczyniają się do niesamowitego czaru opowieści. Styl książki jest trudny do określenia. Możnaby powiedzieć, że piasana jest lekkim językiem, ale zważywszy na poruszane tematy stwierdzenie to byłoby błędne. "W Pierścieniu Ognia" to moje pierwsze spotkanie z "Igrzyskami Śmierci" i choć wstyd mi się przyznać do rozpoczęcia trylogii od środka, muszę powiedzieć, że jestem zaczarowana tą serią. Realistyczne opisy miejsc i wydarzeń pozwoliły mi na "przeniesienie się" do przedstawionego weń świata. Książka Suzanne Collins to idealna rzecz na nudne wieczory dla osób w różnym wieku i o różnych upodobaniach. Chociaż zalicza się ją do fantastyki, gdzie bez wątpienia pasuje, możemy twierdzić, że jest naprawdę realistyczna i potrafi doprowadzić do łez. Ja nie żałuję czasu poświęconego na przeczytanie tej książki i z niecierpliwością czekam na okazję do przeczytania brakujących części trylogii.

Szybciutko dodaję nową recenzję :* Mam nadzieję, że choć troszkę się Wam spodoba i zostawicie po sobie komentarze! :)

Całuski!
Naomi Stark

3 komentarze:

  1. Cudowna *_*
    Jak wy to robicie? Czytając Wasze recenzję, aż chce się przeczytać książkę lub zrobić to ponownie (jeśli się ją już czytało).
    Nie zawiodłaś mnie, jeśli chodzi o styl pisania i znowu urzekła mnie twoja recenzja. Mają coś w sobie takiego tajemniczego......
    Dobra czekam na więcej, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejny motywujący komentarz! ;*
      Cieszę się, że recenzje się podobają, choć ja osobiście mam co do nich mieszane uczucia :)
      No nic. Postaram się jak najszybciej napisać kolejną recenzję. :*

      Całuję i jeszcze raz dziękuję,
      Naomi Stark ;)

      Usuń
  2. Świetna recenzja. Mimo, że czytałam to kilka razy, mam ochotę znów przeczytać *,* Czekam na więcej recenzji ;3

    OdpowiedzUsuń