niedziela, 11 maja 2014

15. Osaczona *

Osaczona








Autor: P.C. i Kristin Cast
Tytuł: Osaczona
Ocena: 11/10 :D







Książka pod tytułem "Osaczona", jest piątą z kolei częścią cyklu "Dom Nocy", pióra P.C. Cast i jej córki Kristin. Dom Nocy w Tulsie zmienia się nie do poznania. Zbuntowana najwyższa kapłanka i upadły nieśmiertelny zatruwają szkolne społeczeństwo nienawiścią do bogini nocy, Nyks, a także Zoey i jej przyjaciół. Przygotowania do wojny z ludźmi nabierają jeszcze większego tempa, a czerwoni adepci przestają być tajemnicą Neferet. Po powrocie do szkoły, Zoey spotyka zupełnie odmienionego Starka. Postanawia zrobić wszystko, by mu pomóc. Czeka ją niezwykle trudne zadanie i jeszcze więcej decyzji do podjęcia... Akcja książki nie znudzi nikogo. Pełna dynamiki i nieoczekiwanych zwrotów, bez reszty wciąga czytelnika, dając mu gwarancję ucieczki od monotonii codzienności. Na łatwość czytania wpływa lekki styl pisania, jak również wypowiedzi bohaterów. Język opowieści idealnie podkreśla losy i charakter postaci. Dodajmy do tego pierwszoplanową narrację z punktu widzenia młodej najwyższej kapłanki, a dostaniemy fantastyczną książkę wampiryczną, która na długo zapadnie w pamięć. Jestem pełna podziwu dla autorek całego cyklu. Napisać książkę to jedno, a zrobić to w tak cudowny sposób to drugie. "Dom Nocy", to jedna z najlepszych serii, jakie miałam okazję przeczytać. Piąta część cyklu jest jedną z tych książek, które czyta się na jednym oddechu, a potem żałuje, że treść była tak krótka. Tom godny polecenia.

Przepraszam, że kazałam Wam tyle czekać na tą recenzję. ;c Niestety, czasu na napisanie brakowało... No nic. Recenzję dodaję, choć nie jestem z niej dumna. Czekam na Wasze opinie :*

Buziaki!

Naomi Stark.

P.S. Moja następna recenzja to ''W pierścieniu ognia'' :) Postanowiłam zrobić przerwę w zamęczaniu Was recenzjami DN xD

4 komentarze:

  1. Spóźniony komentarz!
    Recenzja jak zawsze świetna. Pierwszy raz nie napisałaś, ze czegoś Ci w niej brakuje, wow :D
    Kurcze już piąty tom tu prezentujesz, a ja nadal nie mam kiedy się za pierwszy zabrać :( To jest straszne!
    Dobra nie przeciągam, lecę czytać twoją recenzję WPO :)
    Na pewno będzie cudowna :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja też spóźniona, nie ma się co martwić ^^
      Nie napisałam, że czegoś mi brakuje, bo sama zdecydowałam się na brak opisu szaty graficznej, co - mam nadzieję - nie jest aż tak wyczuwalne :D
      Dom Nocy jest jedną z najlepszych serii jakie moje oczy czytały, polecam serdecznie :)
      Dziękuję za cudny komentarz i pozdrawiam,
      Naomi S. <3

      Usuń