sobota, 3 maja 2014

Stosik majowy #3 #

Mój pierwszy stosik ;)


Witam wszystkich! :3 Jak już napisałam to mój pierwszy stosik. Książek nie jest tak dużo, jakbym chciała, ponieważ rok szkolny się jeszcze nie skończył, co oznacza naukę :c
Większość z tych powieści będę czytała z czytnika. Wiem, że to nie to samo co książka, ale biblioteki w moim mieście nie są bogato wyposażone...




"Mroczna Bohaterka" - Abigail Gibbs
Książka ta została napisana, kiedy autorka była nastolatką. To między innymi sprawiło, że chcę po nią sięgnąć.


"Naznaczona" - P.C. Cast, Kristin Cast
Po tą książkę zachęciły mnie dwie przyjaciółki: z klasy oraz Naomi Stark :3 Jest to pierwsza część cyklu Domu Nocy, napisanej przez matkę i córkę. 


"Zdradzona" - P.C. Cast, Kristin Cast
Druga część cyklu Domu Nocy. Mam nadzieję, że znajdę ją w którejś bibliotece.


"Igrzyska Śmierci" - Suzanne Collins
Pierwsza część trylogii, która uzyskała pogłos. Film na podstawie tej powieści podobał mi się, dlatego też zamierzam ją przeczytać. Jeśli uda mi się ją wypożyczyć, będę szczęśliwa.


"Wierna" - Veronica Roth
Ostatnia część trylogii, która zaczęła się od "Niezgodnej". Książki zapewne nie uda mi się wypożyczyć, dlatego kupię ją lub zgram na czytnika.


"Świat Nocy 2" - L. J. Smith
 Kontynuacja serii Świat Nocy. Zakładam, że będzie w bibliotece :)



Taki skromny ten stosik... Większość z nich to fantastyka.... Tak, tak ubóstwiam wampiry ^_^

~Anne Iwaszkow


2 komentarze:

  1. Matko, a to ja myślałam, ze mam chopla na punkcie wampirów! :D
    No nareszcie się za Igrzyska bierzesz :)
    Powodzenia życzę *:

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu będziesz czytać Igrzyska <3
    - Julia

    OdpowiedzUsuń