piątek, 9 maja 2014

Hej. /~\

Witajcie ! Niestety, nie przybywam do Was jeszcze z nową recenzją, ale postaram się przeczytać książkę jak najszybciej, a następnie dodać recenzję ;D To tak , wiem, że ten post jest troszkę zbędny , bo mamy umieszczać tu recenzje, ale. Chcę Was powiadomić, iż Dary Anioła, oraz Niezgodną, na razie odstawiam na półkę i przeczytam je dopiero jak uzbieram całą serię, takie tam widzi mi się xd. A poza tym chyba bym nie zdążyła w tym msc przeczytać, bo jak widzicie Igrzyska mi się przeciągnęły ;c aaa no i jeszcze tak przed igrzyskami, chcę dodać recenzję książki, którą przeczytałam w wakacje, ale teraz będę czytała, jej drugą część, więc chcę, najpierw jednak tą pierwszą ;) No nie wiem , co ja jeszcze miałam napisać xD no to tak podsumowujac:
  • Odejmuje ze stosiku 2 książki
  • Kolejne recenzje to ta pierwsza część tej książki xD super to ujęłam, oraz Igrzyska. Juz nie będę aktualizowała , że wiecie jeszcze tą wstawiam przed Igrzyskamia :P
  • Mam  już pierwsze dwie części, Darów Anioła, więc być może niedługo będę czytać.
Dobra chyba już nic nie mam do powiedzenia O.o to paa i do następnej recenzji! :)

~Książkoholiczka ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz