sobota, 3 maja 2014

Podsumowanie miesiąca - kwiecień *






Podsumowanie miesiąca
                                      Kwiecień 2014




Przeczytane książki:
P.C. Cast + Kristin Cast - Wybrana
P.C. Cast + Kristin Cast - Nieposkromiona
P.C. Cast + Kristin Cast - Osaczona
P.C. Cast + Kristin Cast - Kuszona
P.C. Cast (wybór) - Nieśmiertelni - miłosne opowiadania wampiryczne
C.Clare - Miasto Kości
C.Clare - Miasto Popiołów
R.Mead - Akademia Wampirów

Najlepsza przeczytana książka:
Wszystkie były świetne i nie jestem w stanie wybrać tej naj :D

Najgorsza przeczytana książka:
Nie jestem w stanie takiej wskazać, wszystkie są super ^^

Przybyło nam:
2 obserwatorów 
11 recenzji
20 postów  
1277 wyświetleń


Tyle ode mnie jeśli chodzi o kwiecień :) Czekam na Wasze opinie - czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie książek? :) Widząc mój spis możecie stwierdzić, że mam fioła na tle wampirów - i wcale się nie pomylicie! :3

Całuję,
Naomi Stark

1 komentarz:

  1. Trzeba nadrabiać komy tutaj!
    Przeczytałam z tego tylko Miasto Kości i Popiołów :)

    OdpowiedzUsuń