czwartek, 1 maja 2014

TBR maj /~\

2 stosik - majowy! ;D

Witajcie! Przybywam do Was z nowym stosikiem książek tym razem - majowym. Jest ich dość dużo, ponieważ, aż 10, ale postaram się podołać zadaniu. Większość z książek jest, moja, a 3 są najnowsze :3 Ale, ale.. wszystkiego się zaraz dowiecie :)
Zaczynając od góry:



„Igrzyska śmierci.”- Suzanne Collins
Książka pochodzi z biblioteki szkolnej. Jest w bardzo dobrym stanie, ponieważ wypożyczyłam ją jako pierwsza :D Jak wiecie, jest to pierwsza część bardzo popularnej trylogii :)

„NIEWIDZIALNI. Czarownica z Dark Falls.”- Giovanni Del Ponte
Książka z biblioteki publicznej. Czytałam już pierwszą część i bardzo mi się podobała. Postanowiłam przeczytać i część drugą, tej zagadkowej książki.

„Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic.”- Zbigniew Nienacki
Książka jest moja. Dostałam ją bodajże 4 lata temu pod choinkę i nareszcie postanowiłam ją przeczytać ;)

„Pan Samochodzik i Kapitan Nemo.”- Zbigniew Nienacki 
Książka jest moja. Dostałam ją bodajże 3 lata temu, również pod choinkę :P Tu również dopiero teraz postanowiłam ją przeczytać.. :) 

„Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi.”- Rafał Kosik
Książkę dostałam w zeszłym roku, na Mikołajki. Słyszałam o niej dobre opinie. Postanowiłam ją przeczytać :D

„Dziewczynka z Szóstego Księżyca.”- Moony Witcher
Książka z biblioteki szkolnej. Postanowiłam ją przeczytać, przypomnieć ją sobie nim wezmę się za drugą część.

„Nina i tajemnica ósmej nuty.”-Moony Witcher
Jest to moja książka. Kupiona jakiś tydzień - dwa tygodnie temu. Druga część dziewczynki z Szóstego Księżyca.

„Czas Alicji.”- Penelope Bush
Jest to moja książka. Kupiłam bodajże w te wakacje i chcę ją przeczytać :)

„Dary Anioła: Miasto Kości.”- Cassandra Clare
Kupiłam ją jakiś tydzień - dwa tygodnie temu. Słyszałam o niej dużo pozytywnych opinii i postanowiłam przeczytać.

„Niezgodna.”- Veronica Roth
Książka kupiona wczoraj :3 Bardzo chciałam ją mieć <3 Słyszałam duuużo dobrych opinii. Muszę przeczytać :3 Nie mogę się już doczekać <3 <3 <3

To tyle z mojej strony na ten miesiąc. Ciekawe czy się wyrobię :P Dobra uciekam xD Piszcie komentarze :) Pozdrawiam wszystkich :3 ~Książkoholiczka    

2 komentarze:

  1. Jeju , zazdroszczę Ci tylu książek <3 oddaj je! ;c :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to nie możliwe :) :D Nie ma czego zazdrościć, i tak jeszcze ich mało ;) Pozdrawiam :D

      Usuń