piątek, 4 lipca 2014

23. Akademia Wampirów *











Autor: Richelle Mead
Tytuł: Akademia Wampirów
Ocena: 10/10



"Akademia Wampirów" jest pierwszym tomem serii o tym samym tytule, napisanej przez Richelle Mead. Opowiada o przygodach dwóch przyjaciółek - Rose i Lissy, niezwykłych uczennic tytułowej akademii. Łączy je specyficzna więź, a ich dar jest dla nich i szczęściem i potępieniem.

Treść książki od samego początku zachęca czytelnika. Owiana tajemnicą, pełna niespodziewanych zwrotów akcji i zagrożeń, bez wątpienia posiada pewną naukę dla młodzieży. Być może jest to motto, że przyjaźń i miłość wszystko zwyciężą...

Pierwszoosobowa narracja pomaga nam utożsamić się z Rosemarie, zrozumieć, jak ciężko jest być dampirem opiekunem i jednocześnie jedną z najpopularniejszych uczennic szkoły.

Okładka tego tomu przedstawia filmową wersję Rose i szczerze zachęca do czytania. "Akademia Wampirów" to ideał dla miłośników nieśmiertelnych, którzy w tej historii są inni, lecz tak samo ciekawi i intrygujący.

Książka jest naprawdę rewelacyjna i w stu procentach godna polecenia. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się przeczytać następne tomy serii.


Recenzja krótka, niepoprawiana - przepraszam ;c Obiecałam, więc dodaję i liczę na Wasze komentarze, obojętnie czy pozytywne czy negatywne - pokażcie mi, że naprawdę nie piszę do siebie!

Pozdrawiam,
Naomi Stark

3 komentarze:

  1. Recenzja może krótka, ale mnie zachęciła :) jeśli mi się uda zdobyć książkę, na pewno ją przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no jak możesz mówić, że recenzja jest zła? Krótka, ale treściwa-to się liczy najbardziej! Strasznie zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki i teraz trochę żałuje, że jej nie kupiłam kiedy miałam okazje. No, ale cóż kiedyś może znów nadarzy się okazja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna recenzja! Na pewno książkę przeczytam !!!! :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń