niedziela, 6 lipca 2014

TBR lipiec /~\

Heloł ;3 Przybywam do Was z nowym stosikiem, tym razem lipcowym. Jest to już mój 4 stosik *-* jak do tej pory jeszcze z żadnego złożonego przeze mnie stosiku nie przeczytałam wszystkich wyznaczonych książek. Mam nadzieję, że jednak w tym miesiącu mi się to uda. Poprzeczki również nie stawiałam zbyt wysoko i wybrałam tylko 3 książki. W razie potrzeby będę czytała jeszcze inne c: Tak więc nie przedłużając przejdźmy do stosiku. Kolejno od góry ^^

Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi. - Rafał Kosik
Książka jest moja. Umieszczona bodajże 3 raz w stosiku :P Tym razem na pewno ją przeczytam, ponieważ już nawet zaczęłam : ) <3

„Piękne Istoty. - Kami Garcia, Margaret Stohl
Książka pochodzi z biblioteki publicznej ;3 Podobno bardzo fajna. Przeczytamy zobaczymy ;p

 „W Pierścieniu Ognia.- Suzanne Collins
Oczywiście czytałam pierwszą część i jakby taka cudna książka mogła mnie nie wciągnąć? <3 Jest wspaniała i na reszcie mam okazję przeczytać drugą część tej cudownej trylogii. Nie mogę się już doczekać <3 <3 <3 Książka należy do mnie. Moja osobista kochana książka :D <3


To tyle z mojego stosiku. W razie potrzeby zostanie powiększony :D Mam nadzieję, że taka potrzeba będzie ;33 heh, dobra. Jeśli czytaliście którąś z książek to napiszcie w kom , co o niej sądzicie :) Czekam paa
~Książkoholiczka

2 komentarze:

  1. Czytałam Piękne Istoty i W Pierścieniu Ognia. Obie książki są fantastyczne! Cierpliwie czekam na twoja opinię o obu książkach-mam nadzieję, ze będziemy miały podobne zdanie :3
    Buziaki i czekam na jakieś recenzje od Was :*

    OdpowiedzUsuń