poniedziałek, 7 lipca 2014

24. Kuszona*











Autor: P.C. Cast + Kristin Cast
Tytuł: Kuszona
Ocena: 11/10 i jeszcze więcej ;*




Szósty tom cyklu ''Dom Nocy'' autorstwa P.C. i Kristin Cast nosi tytuł ''Kuszona''.

Opisuje dalsze losy Zoey i jej bliskich, opierające się na walce o wolność i ratunek. Choć zło czyhające nad miastem odeszło, jego jad pozostał, napawając wszystkich żalem i nienawiścią...

Akcja książki pełna jest niebezpiecznych zwrotów i niesamowitych zdarzeń. Wciąga bez reszty, pozwala na zatracenie... Tom zachowany w młodzieżowym języku, podkreśla charakter świata przedstawionego w utworze, a pierwszoplanowa narracja wpasowuje się w schemat tajemniczości, charakteryzującej styl autorek.

W czytaniu ''Kuszonej'' towarzyszyły mi sprzeczne uczucia - radość i smutek, żal i rozbawienie... Wszystko zlało się w jedną, spójną całość, składającą się na jedną z najlepszych - według mnie - książek minionych lat.

''Kuszona'' łączy cechy powieści fantasy i romansu. Idealnie sprawdza się w roli lekkiej lektury do przeczytania w wolnej chwili. Odradzałabym jednak czytanie jej przed snem, bo w moim przypadku zaczęło się to od jednej strony wieczorem, a skończyło na ostatniej stronie rano, Książka bezsprzecznie godna szóstki z plusem.

No i wracamy do ''Domu Nocy'' :) Nadal zastanawiam się nad odejściem, ale póki nie zdecyduję, dodaję Wam nową recenzję :D  Co prawda jest krótka, ale liczą się chęci xd Recenzja napisana jakiś miesiąc temu, więc jeszcze jest w miarę dobra ^^ Ostatnio coś mi nie wychodzi ;c
Liczę na to, że odwdzięczycie się komentarzami i całuję,
Naomi Stark ;)

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś. Nie musisz pisać często i dużo, ale pojawiaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie doczekałam się recenzji od ciebie!
    Jest tak wspaniała, jak każda w twoim wykonaniu. Nic dodać nic ująć :D
    I nawet nie myśl, żeby odchodzić! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu napisać? Jak zwykle świetna recenzja ;3 Przeczytałam dopiero Zdradzoną, ale niedługo zacznę Zdradzoną ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. * przeczytałam dopiero Naznaczoną xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Omm.. recenzja idealna! To ona zasługuje na 6+ mimo, że krótka to tak treściwa , że aż oh ah xDhahahaha na prawdę jest świetna i nie szkodzi , że krótka bo liczy się jej wnętrze a nie ilość, czy coś takiego xD Dobra : Recenzja jest mega i tyle koniec idę stąd xD ~Książkoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Twoją recenzję przypomniałam sobie, jak kiedyś byłam pochłonięta tą serią. Dziękuję za przypomnienie i myślę, że niedługo powrócę do tej wspaniałej historii. Recenzja bardzo dobrze i przejrzyście napisania, bardzo dobrze mi się czytało.

    Zapraszam do mnie na blog Dramione. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)
    http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń