poniedziałek, 7 lipca 2014

Stosik lipcowy #7

Jak obiecałam oto mój pierwszy stosik na tym blogu. Mam nadzieję, ze nie ostatni ^^

1. Sara Shepard-"Kłamczuchy".
Książka jest moja, od jakiegoś roku gości na mojej półce. Pod koniec lipca wyjeżdżam na wakacje i postanowiłam, ze wtedy zabiorę się za tę jak i cztery kolejne części tej serii jakie posiadam.
2. Becca Fitzpatric-"Cisza".
Trzecia cześć cudownej sagi "Szeptem". Również moja książka. Jestem obecnie w trakcie jej czytania.
3. Becca Fitzpatric- "Finale".
Ostatni tom sagi "Szeptem". Mam nadzieję, że się wyrobię z tą książką, chociaż ze mną na prawdę nic nie wiadomo. książka również jest moja.

I co sądzicie o moim mini stosiku? Nie jest jakoś bardzo interesujący ani bogaty, ale ja nie jestem fanką szybkiego czytania. Liczę na chociaż jedne komentarz! Nie wiecie ile nawet głupie zdanie "Spoko" albo "Bardzo ciekawe książki wybrałaś" znaczy dla osoby piszącej. Jutro wyczekujcie mojej recenzji.
Dziękuję za uwagę, buziaki :*
/Nora Fray

1 komentarz: