piątek, 4 lipca 2014

Podsumowanie miesiąca - czerwiec *









Podsumowanie miesiąca
                           czerwiec 2014


Przeczytane książki:
Carolly Erickson - Córka Carycy
Cassandra Clare - Mechaniczny Książę
Abigail Gibbs - Mroczna Bohaterka. Kolacja z wampirem.
William Szekspir - Otello
Veronica Roth - Niezgodna
Veronica Roth - Zbuntowana
Veronica Roth - Wierna
Lauren Olivier - Delirium
Cate Tiernan - Płonący Stos. Księga pierwsza. Kielich wiatru. Krąg popiołów.
Cate Tiernan - Płonący Stos. Księga druga. Kamienne skrzydło. Naszyjnik wody.
Asia Greenhorn - Winter
Stephanie Meyer, Kim Harrinson, Meg Cabot, Lauren Myracle, Michelle Jaffe - Bale maturalne z piekła
Becca Fitzpatrick - Szeptem
John Green - Szukając Alaski
John Green - Papierowe Miasta

Przybyło nam:
0 obserwatorów
1 recenzja
5 postów
356 wyświetleń

Czerwiec był miesiącem, w którym udało mi się przeczytać 15 książek, pomimo braku czasu związanego z poprawianiem ocen końcowych, a trochę tego było ;) Ostatnie 5 pozycji na mojej liście przeczytałam od samego zakończenia, głównie ok. 2 dziennie. Mam nadzieję, że w lipcu, mając dużo wolnego czasu przeczytam znacznie więcej :D

Przepraszam Was za brak recenzji, ale mój laptop przestał mnie lubić i się nie włącza ;c Poza tym myślę o odejściu z bloga, o czym powiadomiła Was już ~Książkoholiczka. Muszę wszystko przemyśleć, takwięc na chwilę obecną to nic pewnego.

Czekam na Wasze komentarze - które książki przeczytane przeze mnie w tym miesiącu przeczytaliście, a które macie zamiar przeczytać? :)

Całuję,
Naomi Stark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz