wtorek, 1 lipca 2014

Podsumowanie miesiąca - czerwiec /~\

Czerwiec był miesiącem bardziej udanym, od poprzedzającego go. Przeczytałam więcej stron i książek chyba też ;) :D Blog jednak hm... został przeze mnie zaniedbany, co już Wam pisałam w poprzednim poście :c jednak w tym miesiącu mam nadzieję go odbudować ! :) A więc teraz zobaczcie moje dokonania i... porażki :c


Przeczytałam książki:
Dokończyłam "Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic" [recenzja]
"Szczypta Magii"
"Dotyk Julii"
"Sekret Julii"

Przybyło nam:
  • 0 obserwatorów :c (ludzie obserwujcie! Bądźcie z nami na bierząco :) )
  • 1 recenzja :o
  • 5 postów
  • tylko 356 wyświetleń

 Przybyło mi:

  •  1374
  • ok. 45 przeczytanych stron na dzień 
Jak widzicie mój wynik w czytaniu, nieco się poprawił. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będzie jeszcze lepszy ! :) Zapraszam Was do częstszego odwiedzania naszego bloga, komentowania, zachęcania do tego znajomych itd. bo aktywność na blogu ostatnio spadła , choć nie ukrywam, że to również moja wina.

Co do książek jeszcze, to najgorszą przeczytaną była:
"Pan Samchodzik i tajemnica tajemnic"

a najlepszych było dużo (jeśli można nazwać tak ilość którą przeczytałam xD), właściwie wszystkie pozostałe , oprócz "Pan Samochodzik..." ;)
Pozdrawiam Was i buziaczki.
~Książkoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz