wtorek, 1 lipca 2014

Prze..praszam

Hej ;/ Tutaj Książkoholiczka. Na samym początku chciałabym Was bardzo, ale to bardzo przeprosić, za tak długi brak recenzji. Nigdzie na razie nie wyjeżdżam , przeczytałam już 3 nowe książki. Jest lipiec i w zeszłym miesiącu, prawie w ogóle nic nie było dodawane. Nie wiem, czemu wena mnie opuściła, ale chyba pora wziąść się w garść nie? Obiecuję Wam , iż w tym miesiącu POSTARAM się być bardziej systematyczna i dodawać Wam więcej recenzji.Chyba pora bardziej zająć się blogiem. Chciałabym Was również powiadomić o tym jak mi niezmiernie przykro ! Ostatnio odeszła od nas Anne Iwaszkow. :(( Powiedziała  mi  że nie ma czasu itp. Oczywiście na Anne czeka u nas nadal miejsce. Ania, jeśli to teraz czytasz to pamiętaj, że u nas zawsze jest miejsce dla Ciebie ! <3 Smutek, przepełnia moje serce jeszcze bardziej, z powodu Naomi Stark.. Naomi również myśli o odejściu :( Ostatnio nie ma dostępu do komputera, a ma bodajże już ok 4 recenzji. Oczywiście bardzo nie chcę , aby Naomi odeszła i zostawiła mnie samą.. :c Kochana pamiętaj, że ja poczekam, aż odzyskasz dostęp do komputera :c A, Wy drodzy fani proszę wybijcie Naomi ten pomysł z głowy. Sami wiecie, że pisze ona wspaniałe recenzje i nie wyobrażam sobie bloga bez niej. To tak jak ciągle mam nadzieję, że Anne wróci. Dobrze.. Postaram się , aby postów było więcej (więc już przygotowuję stosik lipcowy, podsumowanie czerwca , oraz kolejną recenzję) , ale i tak na razie szukam kogoś do pomocy. Kiedy Anne odeszła zrobiło się jeszcze bardziej pusto >.< tak więc osoby chętne pisać z NAMI  recenzje piszą w komentarzach :) ja zadam Wam kilka pytań więc śledźcie ten post jak już napiszecie "ja". Pozdrawiam i raz jeszcze przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
~Książkoholiczka :*

4 komentarze:

  1. Już myslałam, ze nigdy nie pojawi się tutaj nowa notki!
    Pojawiła się i to jeszcze taka smutna :(
    Nie wiem co strzeliło Ani, ale Naomi nawet niech nie myśli o odchodzeniu! Jeśli to przeczyta, to niech pamięta że po zrobieniu tego dopadnę ją i własnoręcznie ukatrupię! :)
    Ja będę cierpliwie czekać na kolejne posty i w sumie mogłabym się zgłosić, aby przez pewien czas Wam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania powiedziała , że może wróci , gdy skończy jednego bloga, ale Naomi ma nie odchodzić ponieważ wspaniale pisze.. :c ja będę starała się teraz dodawać systematycznie, tylko nw czy niedługo nie zostanę bez komputera jak tak dalej pojdzie wiec to moze byc ciezkie, ale zobaczymy. Jesli chcesz nam pomagac to prosze zapros mnie do znaj na fb i napisz tam do mnie :D
      https://www.facebook.com/klaudiaWikiMalinowska
      Pozdrawiam!! :D ~Książkoholiczka

      Usuń
    2. Naomi znowu zawaliła :c Nie mam teraz nawet sprawnego komputera,żeby dodawać recenzje. Mam w sumie 10 recenzji napisanych (choć do poprawy), które nie pojawiły się (i niektóre pewnie nigdy sie nie pojawią) na blogu. Z przykrością stwierdzam, że moje recenzje są jeszcze słabsze, niż były :c
      Naprawdę myślę o odejściu, ale muszę wszystko przemyśleć. Pseplasaaaam! :c

      Wasza,
      Naomi Stark

      Usuń
    3. Naomi, ja wiem xd Przecież na Ciebie poczekam !!! Poczekam, aż będziesz mogła je dodać i poprawić na spokojnie ! Tylko nieodchodź proszę...! :c

      Usuń