poniedziałek, 7 lipca 2014

Witajcie!

Na imię mi Natalia.  W listopadzie będę miała 15 lat. Tak wiem stara już jestem :P
Mam bardzo dużo zainteresowań.  Jednymi z nich są czytanie książek i pisanie. Tutaj właśnie mam możliwość połączenia tych dwóch rzeczy które kocham i mam nadzieje ze docenicie moja prace. Na razie jestem na tak zwanym okresie próbnym.  Nie wiem ile on potrwa, ale mam nadzieje, że podczas jego trwania zostawię tutaj kilka swoich recenzji. Podpisywać się będę Nora Fray.  Może ktoś się domyśla od jakich dwóch serii książek się to bierze? ^^
Dobrze nie będę was dłużej zanudzać.  Jutro dodam swoją pierwszą recenzje tylko trochę ja do pracuję. Jeśli inne autorki bloga mnie nie zjedzą to przygotuje taki mój pierwszy malutki stosik na te końcówkę lipca. Może być?
Wybaczcie za błędy,  ale pisze z telefonu bo jest u mnie kuzynka,  który zajęła mi komputer. :/
W takim razie do usłyszenia kochani!
Buziaki
/Nora Fray :*

A tu się pochwale moim nowym zakupem ^^ Jedna książka- 9.90?!

1 komentarz:

  1. Witaj na blogu ;*
    Już nie mogę się doczekać Twojej recenzji! Na pewno będzie świetna :))
    Przyznaję, że wybrałaś sobie fajny podpis :* Nora z ''Szeptem'' i Clary/Jocelyn z ''Darów Anioła'' - obydwie serie uwielbiam, chociaż jestem w trakcie ich czytania <3
    No cóż. Powodzenia na okresie próbnym i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej i nadal będziesz czytać moje niewydarzone recenzje :)))

    Całuję,
    Naomi Stark

    OdpowiedzUsuń