wtorek, 13 stycznia 2015

Nowości książkowe na święta i po.. /~\

Hej hej :D chcieliście post z książkami, które dostałam na święta, oraz kupiłam już po. Jest ich 17. 11 dostałam i 6 dokupiłam.

Od góry:
(Stos po lewej. Książki, które dostałam)

Love, Rosie - Cecelia Ahern
Miasto Szkła  - Cassandra Clare
Miasto popiołów  - Cassandra Clare
Miasto Kości  - Cassandra Clare
Nina i tajemnica ósmej nuty - Moony Witcher
Utopia - Lincoln Child
Zwiastun Miłości - Danielle Steel
Monster High 1 - Lisi Harrison
Monster High 2 - Lisi Harrison
Monster High 3 - Lisi Harrison
Monster High 4 - Lisi Harrison

Od góry:
(Stos po prawej. Książki,które dokupiłam)

W śnieżną noc - John Green, Maureen Jonson, Lauren Myracle
requiem - Lauren Oliver
pandemonium - Lauren Oliver
delirium  - Lauren Oliver
Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman
Szukając Alaski - John Green

No i to tyle. Wszystkie książki, jakie dostałam i kupiłam. Nie czytałam jeszcze, ani jednej (czytam teraz zostań, jeśli kochasz) ale mam nadzieje , że beda na tyle dobre jak myśle. Czytał ktoś coś? Może macie, albo dostaliście coś stąd. Piszcie co myślicie o tych książkach, czy coś cchcielibyście, lub pochwalcie się co Wy dostaliście. Jednym zdaniem piszcie wszystko co chcecie :D

xoxo
Książkoholiczka

6 komentarzy:

  1. Wow, całkiem pokaźny stosik ;) Nic tylko pozazdrościć ;D

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :D bardzo się z nich cieszę, mam tylko nadzieję, że będą ciekawe ! :)
    Pozdrawiam i chętnie odwiedzę twojego bloga ;3
    ~Książkoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Delirium" i "Pandemonium", druga część lepsza od drugiej, przynajmniej według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko ,,W śnieżną noc". Ale i ,,Love, Rosie" mam na swoim stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory stosik. Zazdroszczę serii Delirium, gdyż od dawna mam na nią wielki apetyt :)

    OdpowiedzUsuń