wtorek, 13 stycznia 2015

TBR styczeń /~\

Witajcie w kolejnym stosiku - styczniowym :D a więc moje wymagania czytelnicze na ten miesiąc są ogromne, ale już od przyszłęgo tygodnia mam ferie więc cóż.. może uda mi się, a jeśli nie to spróbuje następnym razem. a oto mój stosik:
od góry
Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman
zamówiłam ją ostatnio na bonito.pl , już zaczęłam czytać, jak na razie bardzo dobra. ogóleni wiem o co chodzi bo obejrzałam najpierw film.

Książę i Gwardzista - Kiera Cass
Pożyczona od koleżanki. Dodatek do serii "Rywalki", którą już przeczytałam

Zagrożeni - C.J.Daugherty
Pożyczona od przyjaciółki. Przeczytałam już 2 pierwsze części i się zakochałam *o*

W śnieżną noc - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Kolejna książka, której autorem jest John Green, tym razem w duecie z dwiema innymi koleżankami z fachu. Zamówiona na bonito.pl, zbiór trzech opowiadań tych właśnie trzech autorów, świetna akurat na zimę.

Gwiazd Naszych Wina - John Green
Chyba najpopularniejsza książka Greena. Na reszcie ją przeczytam i mam nadzieję, że będzie świetna.

I to tyle. Całkiem sporo jak na mnie i fakt, że muszę napisać kilka zaległych recenzji i to , że jesteśmy już w połowie miesiąca. Cóż, miejmy nadzieję, że mi się uda. Miałam w ferie czytać Niezgodną, ale musi jeszcze chwilę poczekać z uwagi na to , iż do przeczytania mam kilka pożyczonych książek.
Kolejny post to prawdopodobnie , nowości książkowe jakie dostałam na święta i po ;)

xoxo
Książkoholiczka

3 komentarze:

  1. Czytałam dwie ostatnie. Wielką chęć mam na ,,Zostań, jeśli kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytaj :) ja najpierw obejrzałam film no, ale cóż.. teraz czytam książkę i można wychwycić więcej szczegółów i na pewno lepiej ją zrozumieć
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Same świetne tytuły. Nie czytałam jedynie "Książę i Gwardzista", ale pozostałe książki mogę szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń