środa, 14 stycznia 2015

Stosik styczniowy #14 &


Powracam do stosików! Jako, że podjęłam się w tym roku aż 5 wyzwań pasuje przeprosić się z robieniem stosików i powitać je na nowo!
Tak więc oto taki skromny stosik na ten miesiąc. Jedną książkę już na szczęście skończyłam a w drugiej jestem w połowie. Mam nadzieję, że ze wszystkimi się wyrobię :)


Od góry:
1. "Śniadanie u Tiffany'ego"- Truman Capote-książka pożyczona od koleżanki.
2. "Oskar i pani Róża"- Eric Emmanuel Schmitt-książka z biblioteki
3. "Wróć jeśli pamiętasz"-Gayle Forman- tak wszyscy dobrze widzicie :D Książka jest moja i mam ją naprawdę bardzoooo przedpremierowo.
4."Black Ice"-Becca Fitzpatrick- nareszcie po prawie miesiącu oczekiwań na moim bonito.pl ta urocza książka była dostępna!

To tyle z mojej strony. Spróbuję jeszcze dzisiaj dodać jedną recenzję, ale nie obiecuję ze sie uda :) Musze na jutro nauczyć sie na sprawdzian z chemii a nie mam książki :/
Okay, pozdrawiam i do usłyszenia :)
Nora Fray
xoxo

5 komentarzy:

  1. świetnie, świetnie :P
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę możliwości przeczytania przedpremierowo"Wróć jeśli pamiętasz". Czekam na Twoją opinię co do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę że to mam :3 hahah wiem ta skromność :)

      Usuń
  3. Miłej lektury :) Najbardziej zazdroszczę ,,Black Ice" :)

    OdpowiedzUsuń