wtorek, 13 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 /~\

Ten rok był wspaniałym rokiem mojego życia. Założyłam Stan: Zaczytaną zdobyłam kilku czytelników i szczerze stwierdzam, że bardzo przywiązałam się do tego bloga i nie wyobrażam sobie bez niego życia. Jeszcze gdyby tylko kilka osób więcej było, gdybyście czytali, komentowali :)
Rok ten minął mi baardzo szybko.. uwierzycie , że już w kwietniu blog skończy rok? Ja nie wierzę :) ahhh.. te czasy :D moje recenzje były wtedy tak beznadziejne! (jeszcze gorsze niż teraz)
Blog mimo, że założony już tak dawno, nie zyskał jeszcze jakiejś wielkiej popularności co mam nadzieję uda mi się zmienić w tym roku. No, ale.. może przejdźmy już do statystyk i ogólnie dalszej części posta.

W roku 2014 zdobyliśmy :

  • 6132 wyświetleń :)
  • 19 obserwatorów
  • 86 postów
  • 42 recenzje
  • 174 komentarze
przechodząc do moich osobistych statystyk:
  • Przeczytałam 30 książek
Najlepsza książka:
Było dużo świetnych więc nie potrafię wybrać jednej

Najgorsza książka:
Przypadki Robinsona Cruzoe

Najlepszy autor 2014:
tu muszę dać, aż sześciu autorów
Suzanne Collins
C.J.Daugherty
Kerstin Gier
Kiera Cass
Tahereh Mafi
Alyxandra Harvey

Najlepsze okładki książek przeczytanych w 2014:











Najlepszy bohater/ bohaterka 2014:
NIe potrafię wybrać po jednym więc będzie po kilka
Bohaterki
Solange Drake, Gwendolyn Shepherd, Julia, Katniss Everdeen, Ally (nie wiem jak miała na nazwisko, ale z wybranych :D), America Singer
Bohaterowie
Adam, Maxon, Peeta, Carter *o*, Gideon

Najgorszy bohater/bohaterka 2014
Bohater
Aspen, Gale tak w części
Bohaterka
Katie - wybrani

Największe literackie ciacho:
Maxon, Carter

Najlepsza ekranizacja:
W pierścieniu ognia

Najlepsza seria:
Wybrani (mimo, iż jeszcze nie skończyłąm całej serii), Rywalki, Igrzyska, Trylogia czasu, Julia (nie skończyłam jeszcze całej), Kroniki rodu Drake'ów (przeczytałam tylko 1 cz.)

Największe zaskoczenie roku 2014:
Ogólnie wszystkie te książki które umieściłam na górze, także no.. przeplatają się wszędzie bo są moimi ulubionymi , one też były zaskoczeniem.


To na tyle. Następny post to stosik :) Do "zobaczenia"

xoxo
Książkoholiczka

1 komentarz: