poniedziałek, 21 kwietnia 2014

5. Sposób na Alcybiadesa /~\

Sposób na Alcybiadesa


Autor: Edmund Niziurski
Tytuł: Sposób na Alcybiadesa
Stron: 288
Ocena: 4/10


Marcin Ciamciara po maturze, przegląda swoje rzeczy, z czasów szkolnych. W jednym z kartonów znajduje zeszyt, który wywołuje wspomnienia....

Chłopcom z klasy 8a, po tym jak odeszła ich wychowawczyni, nauczyciele dają "karty ulgowe". Jednak nie trwa to długo - kiedy nauczyciele odkrywają, że chłopcy nic nie umieją i trzeba się za nich "wziąść", chłopcy postanawiają zdobyć Sposób na nauczycieli.

Proszą o pomoc kolegów ze starszych klas. Jeden z nich w końcu sprzedaje im "Sposób na Alcybiadesa".. Chłopcy wybierają sposób o nazwie w skrócie: "SPOONA" (SPOsób Na Alcybiadesa).

Jednak po zastosowaniu "Sposobu" chłopcy zaczynają lubić historię i jej nauczyciela.. wkrótce uczniowie zaczynają dostawać coraz lepsze oceny.

Pewnego dnia dyrektor chce przetestować wiedzę chłopców. Okazuje się, że nawet Marcin, umie historię..

Moje uczucia gdy czytałam książkę były... nijakie :( Czytałam ją z... przymusu :( Jest moją lekturą, niestety, inaczej, może książka spodobałaby mi się. Jednak nie podobała mi się jakoś bardzo czy coś i czytałam książki lepsze i o lepszej tematyce... No jednym zdaniem: Ta książka jakoś zbytnio mnie nie zafascynowała i mi się nie podobała.

Pewnie teraz stwierdzicie, że ja tylko krytykuję - ależ nie :P Mi się podoba nie jedna książka... :) na pewno niedługo to zobaczycie, bo już czytam książkę, która mi się podoba i..zrecenzuję ją :)

Ps.. Chciałabym zawiadomić Was, że zrezygnowałam z Harry'ego Potter'a w moim stosiku - może kiedy indziej, ale możliwość jest iż na jego miejsce wejdzie inna... :) Dobra to na tyle ode mnie teraz :) Pozdrawiam, zapraszam do czytania dalszych recenzji i komentowania, oraz "Wytykania" moich błędów :P

~Książkoholiczka ;*

6 komentarzy:

  1. Kocham tą książkę! Serio :D
    Tez była moją lekturą i z początku miałam mieszane uczucia, ale później mnie wciągła i jak sobie tak przeczytałam twoją recenzję to tak jakoś mnie wzięło, żeby ją znowu przeczytać. Może w przyszłości....
    Czekam na kolejne recenzje buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to całkiem miło, że kogoś zachęciłam C: Cieszę się do kolejnych :) (Ps. kolejną książką będzie "Magiczna cuukiernia" która także jest świetna , przynajmniej dla mnie :3 )

      Usuń
  2. Miałam ta ksiazke jako lektore i nawet mi sie podobała , ale recenzja bardzo fajna :) czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 33 yr old Senior Editor Modestia Tolmie, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Bright Leaves and Tai chi. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari F2004. wizyta

    OdpowiedzUsuń