wtorek, 15 kwietnia 2014

TBR kwiecień /~\

1 stosik - kwietniowy.

Wiem może troszkę spóźniony no, ale i blog został założony późno ;p Tak więc to jest taki dość skromny stosik książek, które mam zamiar przeczytać w kwietniu ;) Są tylko cztery, ale no sami wiecie ;) już połowa miesiąca i tak dalej :) Wszystkie książki pochodzą z biblioteki ;) A no i mam taką 1 informacje dla Was ;D
Serdecznie przepraszam, za dość złą jakość zdjęcia, ale miałam słabe światło itp.
Dobrze, a więc przejdźmy do mojego stosika :) Zaczynając od góry:


„Przypadki Robinsona Kruzoe.” - Daniel Defoe
Książka wypożyczona z mojej biblioteki szkolnej. Jest to moja lektura. Zaczęłam już ją czytać ;) Jest trochę podarta i zarazem stara, ale to nic :)

„Sposób na Alcybiadesa. - Edmund Niziurski
Książka również wypożyczona z biblioteki szkolnej ;) Będzie to moja lektura chyba w maju czy jakoś tak, ale postanowiłam przeczytać już wcześniej :) Czyli w kwietniu.

„Harry Potter i komnata tajemnic. - J.K.Rowling
I ta też wypożyczona z biblioteki szkolnej ;D Postanowiłam znowu wrócić do serii Harry'ego Pottera, bodajże rok temu przeczytałam 1 część czyli Kamień filozoficzny i teraz chcę przeczytać i tą :)

„Magiczna cukiernia. - Kathryn Littlewood
Może Wam się wydawać, że to książka dla dzieci - ja jednak postanowiłam ją przeczytać i NA PEWNO Wam ją zrecenzuje ;) Książka pochodzi również z biblioteki, tym razem publicznej... :P

No to z mojego stosiku tyle :) Recenzja pojawi się kiedy tylko skończę czytać książkę :D Pozdrawiam
~Książkoholiczka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz